از گوشه کنار سیاست در گیلان

نامه محرمانه برای یک پرس «کوبیده مخصوص» +عکس/وقتی تنها چاره هواداران داماش توسل به امام حسین (ع) است+عکس/تاکید استاندار بر بررسی سهل انگاری مدیر کاروان رودسر در فاجعه منا/یادداشت ۱۱ بندی ندیمی در مورد یک تغییر و تحول

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

یادداشت ۱۱ بندی ندیمی در مورد یک تغییر و تحول

لاهیجان و سیاهکل (۳۰)nadimiایرج ندیمی در روزنوشت های خود نوشت:یک نصیحت. یک در خواست.یک روشنگرى .پیش گیرى از جرات یافتن کاذبین .
چند پرسش؟ چندپاسخ!
به نظر شما اگر دروغ زشت شمرده شود؟! اگر دروغ گناه کبیره باشد .اگر ترس از خدا باشد.
مى توان از: یک جابجایى (والبته ارتقاء شغلى) با نسبت دروغ ! کارکردرسانه اى داشت؟!
اقاى رییس پیشین ارشاد خوب بود شفاف تر پاسخ دهند که ؛
١- چه کسى از ایشان درخواست براى مدیریت فرهنگ وارشاد اسلامى لاهیجان داشت وچگونه ایشان در دومرحله از شهردارى استانه به ارشاد لاهیجان امدند؟!
٢- شهردارى استانه( که ایشان تازه به انجا رفته بود) در دومرحله با درخواست بلکه اصرارچه کسى (از شورا وشهردار محترم )با ماموریت + انتقال ایشان موافقت کرد.
٣- در چند مرحله از طریق وزیر محترم ومعاونت ومدیرکل محترم چه فردى -براى دومرحله کارکرد ایشان- درخواست مساعدت نمودند.
۴- مشکلات نص (سریع ومحدودیت)
قانونى درمورد نهادهاى عمومى وماموریت یا انتقال ایشان به اداره دولتى مبتنى برکدام قانون وبرنامه قانونى بود.
۵- چه کسى در چند مرحله اخذ اعتبار براى مجتمع از ماده ١٨٠ و کمک مستقیم از وزارتخانه وسازمان مدیریت عنایت مالى واجرایى داشتند.
۶- کمک اخیرى که انشاء الله به زودى واصل مى گردد از چه محلى وتوسط چه کسى وبه چه میزان اخذ گردید.
٧- کمک اخیر براى پلاتو و… از ماده ١٨٠ توسط چه کسى در کمیته برنامه ریزى پیشنهاد و اجرایى گردید.
٨- مذاکره با شهردار محترم و… در مورد ایشان توسط چه کسى مطرح گردید.
٩-چند مرحله مذاکره با مدیرکل پیشین وفعلى فرهنگ وارشاد اسلامى وجلب نظر ان در پذیرش ودرخواست ماموریت ایشان نیز به واسطه پیگیرى چه مقامى صورت پذیرفت
١٠- توضیح در باره علّت توجه پیش از ورود وپس از ورود ایشان به تغییر مرجع ساخت از اداره راه وشهرسازى به اداره فرهنگ وارشاد اسلامى نیز توسط چه کسى مدیریت وپیکیرى گردید
١١- اخذ اعتبار ساخت گالرى از وزیر فرهنگ وارشاد اسلامى نیز با اصرار وپیگیرى چه کسى صورت پbیرفت .
این مطلب را باید به دوستان یاداور گردیم که :سکوت شما عزیزان ، نگفتن همه واقعیات ، تلاش براى جلب رضایت همه افراد( از دروغ گوها و جوّ سازان)
باعث مى گردد تا ؛موجبات تجّرى وجرات یافتن انان فراهم گردد.
از اینرو همه حقیقت باید گفته شود تا سیه روى شود هرکه در او غشّ باشد.

تاکید استاندار بر بررسی سهل انگاری مدیر کاروان رودسر در فاجعه منا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، دکتر محمد علی نجفی، استاندار گیلان در دیدار با خانواده‌های حادثه منا شهرهای لنگرود، رودسر و املش که امروز(۲۷ مهر) در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود برگزار شد، گفت: بی‌تدبیری و سوء مدیریت عربستان در فاجعه منا بر کسی پوشیده نیست.

استاندار گیلان در خصوص کم کاری و سهل انگاری مدیر کاروان رودسر که در این جلسه توسط خانواده‌های حادثه دیده مطرح شد، افزود: سهل انگاری مدیر کاروان باید به جد بررسی و در صورت احراز کم کاری مدیر کاروان قطعا باید از این مدیریت سلب شود.

نامه محرمانه برای یک پرس «کوبیده مخصوص»!! +عکس

به گزارش «لاهیجان»، یک رستوران در سطح شهرستان لاهیجان در شیوه ای کاملا جدید و نامتعارف تبلیغات خود را با برچسب محرمانه در بین شهروندان پخش کرد تا از طریق برانگیختن حس کنجکاوی شهروندان جلب مشتری کند.

تصاویری در شبکه های اجتماعی دست به دست در حال چرخیدن است که حکایت از تبلیغ محرمانه یک رستوران برای جلب نظر شهروندان و بازکردن پاکت نامه برای خواندن محتویات پاکت با برچسب محرمانه دارد!

تبلیغات-محرمانه

وقتی تنها چاره هواداران داماش توسل به امام حسین(ع)است+عکس

در حاشیه دیدار امروز داماش گیلان با ماشین سازی تبریز : «یا امام حسین ; داماش مثل خودت غریبه , خودت به دادمون برس»

IMG_8264

telegramdintitled

Share