مهرداد بذرپاش به‌خاطر «پدرسوخته بازی » از صالحی عذرخواهی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد بذرپاش مدیرمسئول روزنامه وطن امروز به خاطر عبارت توهین آمیزی که سه روز قبل در سرمقاله این روزنامه درباره صالحی نوشته شده بود از او عذرخواهی کرد. بذرپاش در اینباره نوشت: استفاده از این واژه در مقاله موردنظر، نظر روزنامه نبوده و اشتباهی سهوی صورت گرفته است و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد بذرپاش مدیرمسئول روزنامه وطن امروز به خاطر عبارت توهین آمیزی که سه روز قبل در سرمقاله این روزنامه درباره صالحی نوشته شده بود از او عذرخواهی کرد.

بذرپاش در اینباره نوشت: استفاده از این واژه در مقاله موردنظر، نظر روزنامه نبوده و اشتباهی سهوی صورت گرفته است و از این بابت به سهم خودم از جناب صالحی عذرخواهی می نمایم؛ هرچند اقدام آقای دکتر صالحی در مجلس، اقدام نامناسبی بود.
اینکه ما در تریبون مجلس، آنهم در زمان بررسی یکی از مهم ترین طرح های کشور، یک کلامی که میان دو نفر به صورت خصوصی رد و بدل شده بود ( که با آنچه آقای صالحی هم مطرح کرده است فاصله زیادی دارد )را در پشت تریبون علنی مطرح کنیم معلوم نیست با چه قصدی صورت گرفته است؛ ولی به هر حال روزنامه وطن امروز مبنای خود را نقد منصفانه و محترمانه می داند.

۱۵-۱۰-۱۹-۱۷۱۵۵۱photo_2015-10-20_17-15-38
روزنامه وطن امروز در سرمقاله خود به قلم حسین قدیانی درباره سخنان صالحی در مجلس در روز تصویب برجام، از عبارت «پدرسوخته بازی» استفاده کرد و نوشته بود:« یادم آمد روزگار کودکی را، و نه حتی دبستان که آمادگی و مهدکودک! آنجا و آن روزها اگر پسربچه‌ای در مواجهه با یک تهدید همکلاسی خود، قیصریه را می‌خواست به آتش بکشد، همه به آن همکلاسی نازک‌نارنجی می‌گفتند: «بچه ننر!» …صدالبته در عالم سیاست نام چنین مواجهه‌ای دیگر «بچه‌ننر‌ بازی» نیست، بلکه بی‌تعارف ذیل عنوان «پدرسوخته بازی»!!! تعریف می‌شود!»

telegramdintitled

Share