همزمان با بارش برف غافلگیر کننده

مسافران و خودروهای گرفتار در برف محور پونل به خلخال نجات یافتند+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان ,مهران ایمانی رئیس راه و شهرسازی رضوانشهر گفت : با تلاش ماموران راهداری مسافران و خودروهای گرفتار در برف نجات یافتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان ,مهران ایمانی رئیس راه و شهرسازی رضوانشهر گفت : با تلاش ماموران راهداری مسافران و خودروهای گرفتار در برف نجات یافتند.
رئیس راه و شهرسازی رضوانشهر اظهار داشت: با توجه به سرمای زودرس و ریزش برف و سرما در محور پونل به خلخال حدفاصل کیلومتر ۴۵ تا ۶۰ به میزان ۱۵ سانتیمتر موجب غافلگیر شدن بیش از چندین خودرو در این محور شد.
وی افزود: تعداد ۴ دستگاه اتوبوس ، ۶ دستگاه مینی بوس و چندین دستگاه سواری و نیسان گرفتار در برف که از اوایل صبح امروز در این محور گرفتار شده بودند با تلاش عوامل راهداری نجات یافتند.
ایمانی در پایان گفت : حضور به موقع عوامل راهداری در محل باعث بازگشایی محور و تردد دستگاههای گیر افتاده در برف شد ضمناً تردد در محور پونل به خلخال فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر می باشد.
لازم به ذکر است هموطنان عزیزمی توانند با شماره تلفن گویای ۱۴۱و شماره تلفن پاسخگوی ۳۳۳۱۱۱۱۱–۰۱۳به صورت شبانه روزی از آخرین وضعیت راه های گیلان با خبر شوند .photo_2015-10-18_18-06-22 photo_2015-10-18_18-06-26 photo_2015-10-18_18-06-29
telegramdintitled

Share