در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت به شروع بازی ها

مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال تا اطلاع ثانوی برگزار نمی شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در حالی که قرار بود سوت آغاز مسابقات لیگ دسته دوم آزادگان از چهارشنبه این هفته با حضور ۴۰ تیم در چهار گروه ده تیمی برگزار شود، طبق اعلام ناگهانی فدراسیون فوتبال این بازی ها در تاریخ اعلام شده برگزار نخواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت،در حالی که قرار بود سوت آغاز مسابقات لیگ دسته دوم آزادگان از چهارشنبه این هفته با حضور ۴۰ تیم در چهار گروه ده تیمی برگزار شود، طبق اعلام ناگهانی  فدراسیون فوتبال این بازی ها در تاریخ اعلام شده برگزار نخواهد شد.sepidrood

به دلیل عدم ارایه مدارک کامل تیم ها و بدهکاری اکثر تیم های شرکت کننده در بازی های لیگ دسته دوم آرادگان، فدراسیون فوتبال اعلام کرد که حداقل تا یک هفته آغاز این مسابقات به تعویق خواهد افتاد.

بنابر این گزارش این اتفاق در حالی روی داده است که در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت به شروع بازی ها بیشتر تیم های مهمان شهر محل اقامت خود را به مقصد شهر میزبان ترک کرده اند و در این زمانه ی مشکلات مالی یک هزینه ی هنگفت اضافی بر روی دست باشگاه های فوتبال ایران در این رده خواهد ماند.

سپیدرود در چارچوب هفته نخست لیگ دسته دوم آزادگان می بایست روز چهارشنبه هشتم مهرماه از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه دکتر عضدی رشت برابر الوند همدان به میدان می رفت.

Share