هوای بارانی و لغزندگی جاده ها حادثه آفرین شد

مرگ ۶ نفر در در ۲ روز گذشته در پی حوادث رانندگی جاده‌ای گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده پلیس راه گیلان گفت: طی دو روز گذشته ۶ نفر در حوادث رانندگی جاده‌ای گیلان جان باختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس, مهیار رستگار با اشاره به بارش شدید باران در گیلان و لغزندگی جاده‌های استان اظهار کرد: شدت بارندگی سطح جاده‌ها را لغزنده کرده است و رانندگان هنگام حرکت سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

۱۳۹۳۰۵۲۸۰۰۰۹۶۵_hadeseحادثهAو با بیان اینکه رانندگان سهل‌انگاری را کنار بگذارند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند، تصریح کرد: رانندگی در هوای بارانی دارای شرایط خاصی است و رانندگان با احتیاط تردد ایمن داشته باشند.

فرمانده پلیس راه گیلان به حضور دسته‌های عزاداری در شب‌هنگام اشاره کرد و گفت: دسته‌های عزاداری شب‌هنگام در جاده‌های فرعی عبور می‌کنند و ممکن است در هر مسیری و در فاصله نزدیک یک هیئت عزاداری در مسیر باشد و حرکت انفرادی نیز شب‌هنگام در تکایا صورت می‌گیرد بنابراین رانندگان باید نهایت احتیاط را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در دو روز گذشته ۶ نفر در حوادث رانندگی جاده‌های گیلان جان باختند،افزود: برخی رانندگان به نکاتی که می‌دانند اهمیت قایل نیستند و سرعت و بی‌توجهی به جلو و عجله و شتاب بی‌مورد در رانندگی منجر به وقوع حوادث می‌شود.

رستگار از رانندگان خواست تا ضمن رعایت قوانین رانندگی، مراقب عابران پیاده به‌ویژه در هوای بارانی باشند.

وی در ادامه به رانندگی موتورسواران اشاره کرد و یادآور شد: تردد موتورسیکلت در شرایط بارانی ممنوع بوده و در صورتی که تصادفی رخ دهد تقصیر به عهده راکب است.

فرمانده پلیس راه گیلان استفاده از کلاه ایمنی را بسیار مهم خواند و خاطرنشان کرد: استفاده از کلاه ایمنی صدمات وارده را به حداقل می‌رساند.

telegramdintitled

Share