نماینده مردم رشت در مجلس

مرگ بر آمریکا ناشی از نفرت از شیطان بزرگ است/هیچ جوانی برای شغل مرگ بر آمریکا نگفته است/ اوباما تمام انرژی خود را صرف جبران ظلم های انجام شده در حق ایران کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر اینکه هیچ جوان ایرانی برای شغل تاکنون مرگ بر آمریکا نگفته است، گفت: مرگ بر آمریکای ایرانی ها ناشی از نفرت از شیطان بزرگ است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر اینکه هیچ جوان ایرانی برای شغل تاکنون مرگ بر آمریکا نگفته است، گفت: مرگ بر آمریکای ایرانی ها ناشی از نفرت از شیطان بزرگjafarzade_5786 است.

خانه ملت نوشت: غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به اظهارات اوباما ریاست جمهوری آمریکا در سازمان ملل مبنی بر اینکه مرگ بر آمریکا برای جوانان ایرانی شغل ایجاد نمی کند، گفت: این نوع اظهار نظرها نشان دهنده شیطنت شیطان بزرگ است و می توان با جرات گفت که هیچ جوان ایرانی برای شغل تاکنون مرگ بر آمریکا نگفته است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اظهارنظر مذکور از سوی ریاست جمهوری آمریکا یا ناشی از ندانستن حقیقت و چرایی شعار مرگ بر آمریکا از سوی مقامات این کشور یا سعی در گمراه کردن موضوع است، افزود: وجود زخم های جنگ هشت ساله در بدن حداقل ۳ میلیون ایرانی اجازه فراموشی شیطنت های شیطان بزرگ را نمی دهد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه تحریم ها، اتفاقات تلخ سال ۸۸، فتنه، وجود منافقان کشوری و حوادثی این چنینی همه از سر شیطنت های آمریکا بوده است، تصریح کرد: اوباما باید توجه داشته باشد که شعار مرگ بر آمریکا نشان دهنده اوج نفرت و انزجار مردم از شیطان بزرگ است.

جعفرزاده ادامه داد: ما انتظار داریم اوباما یا هر دولتمرد دیگری ضمن رفع اشتباهات گذشته دولتمردان آمریکایی دل ایرانیان را با رفتارهای صحیح به دست بیاورد.

وی افزود: ادامه رفتارهایی چون اظهارنظر مذکور از سوی آمریکایی ها تداوم تقابل بی دو کشور را رقم خواهد زد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: ربط دادن موضوع اشتغال با شعار مرگ بر آمریکا نشان از همان خوی شیطانی آمریکا است.

وی افزود: ارایه مشاوره های غلط به دولتمردان آمریکایی موجب ادامه راه غلط از سوی مسئولان این کشور در طی سال های پیروزی انقلاب اسلامی ایران شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: عاقلانه ترین کار این است که اوباما تمام انرژی خود را صرف جبران ظلم های انجام شده در حق ایران کند.

 

Share