رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی گیلان خبرداد:

مشارکت ۳۲.۸ درصدی مهندسین گیلانی در انتخابات

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،میزان مشارکت در هفتمین دوره انتخابات را در گیلان ۳۲.۸ درصد اعلام کرد و تصریح کرد: این میزان مشارکت نسبت به مشارکت ۲۵ درصدی دوره گذشته قابل قبول است و نزدیک به متوسط کشوری بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمد مهدی الطافی رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان گیلان با بیان اینکه برای برگزای این انتخابات بیش از چهار ماه و نیم وقت گذاشته شد، اظهار کرد: با کمک اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان پروسه برگزاری این انتخابات انجام گرفته است.IMG_20151015_185406

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت,رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان گیلان با اشاره به اینکه مشکل پیش آمده در برگزاری انتخابات هفته پیش به هیچ وجه استانی نبوده است یادآور شد: سه استان گیلان , فارس و تهران به دلیل لینک نشدن به سایت مرجع نتوانستند انتخایات خود را عملی کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به این که هفته ی بعد تاسوعا و عاشورای حسینی است مجبور شدیم که انتخابات را امروز برگزار کنیم.

الطافی نحوه ی برگزاری انتخابات را به صورت انفورماتیک و دستی اعلام کرد و اظهار داشت: احراز هویت توسط برنامه ای با حفاظت بالا انجام می گرفت و برای رای گیری نیز از برگه هایی استفاده شد که قابلیت اسکن شدن را دارا هستند و می توانند شمارش آرا به صورت دستگاهی انجام دهند.

وی میزان مشارکت در هفتمین دوره انتخابات را در گیلان ۳۲.۸ درصد اعلام کرد و تصریح کرد: این میزان مشارکت نسبت به مشارکت ۲۵ درصدی دوره گذشته قابل قبول است و نزدیک به متوسط کشوری بود.

رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان گیلان ادامه داد: میزان کل آراء اخذ شده در استان گیلان ۶هزار و ۲۴۵ نفر و در شهر رشت ۳ هزار و ۳۰۹ نفر است که در صورت شرایط بهتر آب و هوایی افزایش می یافت.

وی افزود: برای شرکت در این دوره از انتخابات همه رای دهندگان باید کارت نظام مهندسی و کارت ملی خود را به همراه می داشتند.

 الطافی با اشاره به اینکه به هیچ وجه امکان رای دادن یک نفر در دو حوزه انتخاباتی وجود نداشت گفت: تا کنون هیچ گونه شکایتی به ما نشده است.

وی در پایان از اعلام نتایج این دوره از انتخابات تا ساعت ۲۴ امشب خبر داد و یادآور شد:هزینه های برگزاری انتخابات به عهده سازمان نظام مهندسی ساختمان ها در کشور است.

telegramdintitled

Share