لطفا اعضای شورا و شهردار شفت این تصویر را ببینند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،داستان هزارو یک شب شورای شهر و شهردار شفت همچنان ادامه دارد، بعد از آنکه شورای شهر و شهرداری ۱۵ میلیون هزینه تنها برای دوماه نهار و شام را بر دستان مردم گذاشتند و پس از آنکه چک هفت میلیونی شهردار در بانک برگشت خورد و بعد از چندیدن ماجرای سریالی دیگر روز به روز جنبه جدید از بی مدیریتی و عدم کارایی مسئولان شهری نمایان می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صبح شفت،داستان هزارو یک شب شورای شهر و شهردار شفت همچنان ادامه دارد، بعد از آنکه شورای شهر و شهرداری ۱۵ میلیون هزینه تنها برای دوماه نهار و شام را بر دستان مردم گذاشتند و پس از آنکه چک هفت میلیونی شهردار در بانک برگشت خورد و بعد از چندیماجرای سریالی دیگر روز به روز جنبه جدید از بی مدیریتی و عدم کارایی مسئولان شهری نمایان می شود.

کارمند

تصویر بالا مربوط به ارباب رحمتی رفتگر با سابقه شهرداری شفت است که بعلت پرداخت نشدن چندین باره حقوق، فشار زیاد زندگی و عدم پاسخگو بودن مسئولین در وقت های آزاد اقدام به واکس زدن کفش های مردم می کند تا بتواند شکم خود و خانواده خود را سیر کند.
یکی از شهروندان ضمن تاسف از این همه بی نظمی و بی مدیریتی گفت: تاسف کمترین کار است و کار شورای شهر و شهردار از تاسف گذشته است.

وی با بیان اینکه از انتخاب افراد کم توان و در اداره امور شهر ناراحت هستیم، گفت: اعضای شورای شهر یاد قول هایشان بیافتند، آیا این وضعیت همانی بود که وعده آن را به مردم شفت داده بودند.
از این دست داستان ها در شهر شفت بیشمار است و حتی بسیاری از آن ها نیز رسانه ای نشده، اما علی رغم گزارش های مفصلی که روی خروجی سایت قرار و رفت، مسولین شهرستان و استان هیچ واکنشی به این قضایا نشان نداه اند .

Share