رئیس پلیس فتا گیلان خبر داد

قرار وثیقه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی،عاقبت تهدید به انتشار فیلم خصوصی در تلگرام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عامل تهدید به انتشارفیلم خصوصی شهروند گیلانی در تلگرام ، در شهرستان رشت شناسایی و دستگیر شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عامل تهدید به انتشارفیلم خصوصی شهروند گیلانی در تلگرام ، در شهرستان رشت شناسایی و دستگیر شد .
mohamadkhani_2015-09-30_15-47-46سرهنگ ایرج محمدخانی  رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان در مصاحبه با پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع دو فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانمی۳۱و ۲۸ ساله گیلانی مبنی بر اینکه فردی در تلگرام آنها را تهدید به انتشار فیلم های خصوصی کرده و قصد اخاذی از آنان را دارد ، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.
رئیس پلیس فتا استان گیلان افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، عامل تهدید به انتشار فیلم های خصوصی به قصد اخاذی از شکات در شبکه اجتماعی موبایلی که مردی ۳۸ ساله اهل و ساکن اصفهان بود شناسایی ، با هماهنگی مقام قضایی در رشت دستگیر شد.
سرهنگ محمدخانی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده از متهم ، به صراحت به بزه انتسابی خود و اینکه با تهدید به انتشار فیلم های خصوصی شکات در شبکه اجتماعی موبایلی قصد اخاذی از وی را داشته اعتراف که جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شد و از آن طریق قرار وثیقه یک میلیارد و شش صد میلون ریالی برای وی صادر گردید.
رئیس پلیس فتای استان گیلان در پایان از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.irیا ایمیل این پلیس به آدرسGfata@police.irگزارش نمایند .

teledintitled

Share