غم انگیزترین تصویر از «رامبد جوان» از نظر عکاس خندوانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبر آنلاین, علی ببات عکاس جوان برنامه‌ی خندوانه تصویری از رامبد جوان منتشر کرد. علی بیات، عکاس خندوانه تصویری از رامبد جوان منتشر کرده که به تعبیر خودش تلخ‌ترین عکسی است که در این مدت از رامبد جوان در دوربینش ثبت کرده است. «این تصویر مربوط […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبر آنلاین, علی ببات عکاس جوان برنامه‌ی خندوانه تصویری از رامبد جوان منتشر کرد.

علی بیات، عکاس خندوانه تصویری از رامبد جوان منتشر کرده که به تعبیر خودش تلخ‌ترین عکسی است که در این مدت از رامبد جوان در دوربینش ثبت کرده است.

«این تصویر مربوط به برنامه‌ای است که جانبازان شیمیایی اعصاب و روان مهمان برنامه «خندوانه» بودند. بیات در توضیح این عکس نوشته است:تلخ ترین عکسی که در خندوانه گرفتم… چند بار توی برنامه اشکهام و بغض تو گلوم اجازه نمیداد که درست عکاسی کنم، با تاری اشک توی چشمم فوکوس این رو دادم و ثبتش کردم تا با همه به اشتراکش بذارم.
خودمم میدونستم که اگه از رامبد بخوام لبخند بزنه مصنوعی میشه، پس همین حالو ثبت کردم.
اینا هم میتونستن از زندگیشون لذت ببرن و مثل همه ی آدمای دیگه، از جوونیشون، از میانسالیشون، از پیریشون و از بازی کردن با نوه هاشون لذت ببرن، ولی به خاطر کشورشون رفتن و الان حالشون جوریه که حتی عزیزترین کساشون نمیتونن تحملشون کنن و مجبورن که بیمارستان باشن. اینجاست که احساس مسئولیت میکنم و سعی میکنم در حد وظیفه ی رسانه ای خودم، کاری انجام بدم.
آدمای بزرگی اند و ما خیلی بهشون مدیونیم.
قدرشون رو بیشتر بدونیم.»

۲۲۱c40e6e8712ed1a33c48f8b296c6bc_XL

telegramdintitled

Share