در جلسه امروز شورای شهر رشت

شیرزاد:چرا بودجه احیای رودخانه‌های رشت به آب منطقه‌ای اختصاص داده شده؟/باقری:می‌ترسم برای ۵۰ میلیارد تومان اینقدر دعوا بگیریم تا عمر کاری ما تمام شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا باقری خطیبانی به بروز برخی اختلاف بین دستگاه های مختلف برای جذب ۵۰ میلیارد تومان اعتبار احیای رودخانه های رشت اشاره کرد و گفت:می ترسم که برای ۵۰ میلیارد تومان اینقدر دعوا بگیریم تا عمر کاری ما و اقای نوبخت تمام شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه شیرزاد در یک صد و سیزدهمین جلسه شورای شهر رشت که عصر امروز با حضور خبرنگاران در صحن این شورا در حال برگزاری است با تسلیت شهادت سردار حسین همدانی , اظهار کرد:از ستاد بحران و استانداری گیلان درخواست می کنم که پروژه جمع آوری آب های سطحی را سریعتر بهبود ببخشند. سال گذشته این پروژه آغاز شد و بسیاری از مشکلات را حل کرد اما کافی نبوده است و ما همچنان منتظر اختصاص بودجه هستیم.

shirzad_9181عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه هنوز مشخص نیست به چه دلیل بودجه احیای رودخانه های رشت به آب منطقه ای گیلان اختصاص داده شده است, یادآور شد:آیا در سال های گذشته آب منطقه ای اقداماتی برای احیای رودخانه ها انجام داده که امروز ۵۰ میلیارد تومان به این سازمان اختصاص داده اند!

وی افزود: باید پرسید چرا بعد از گذشت بیش از سی سال هنوز تصفیه خانه بیمارستان های رشت و همچنین تصفیه خانه شهرک صنعتی رشت احداث نمی شود!

شیرزاد در ادامه از شهردار رشت و معاون خدمات شهری بابت ساماندهی و پاکسازی بازارچه سلیمان داراب و برچیدن دکه های حاشیه زرجوب قدردانی کرد و گفت:این اقدام نشان از مدیریت جهادی دارد و انشاالله سایر بازارچه ها نیز ساماندهیی شوند.

می ترسم برای ۵۰ میلیارد تومان اینقدر دعوا بگیریم تا عمر کاری ما تمام شود

bagheri_9202محمود باقری خطیبانی به عنوان دیگر ناطق جلسه شورای شهر رشت, ضمن تسلیت شهادت سردار حسین همدانی را تسلیت گفت و افزود:بنده در لشگر ۱۶ قدس گیلان افتخار شاگردی ایشان را داشتم.

وی سپس به ذکر خاطراتی از سردار همدانی پرداخت و گفت:بعد از پایان جلسه برای تشییع پیکر سردار همدانی به همدان سفر خواهد کرد.

باقری به بروز برخی اختلافات با سازمان صنعت و معدن در خصوص شن و ماسه اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود این مساله هرچه سریعتر برطرف شود.

این عضو شورای شهر رشت بر پر رنگ تر برگزار شدن جلسات شورا پس از انتخاب هیات رئیسه جدید تاکید کرد و افزود:امیدوارم همه ی اعضا با جدیت تمام در کمیسیون ها شرکت نمایند.

باقری خطیبانی به بروز برخی اختلاف بین دستگاه های مختلف برای جذب ۵۰ میلیارد تومان اعتبار احیای رودخانه های رشت اشاره کرد و گفت:می ترسم که برای ۵۰ میلیارد تومان اینقدر دعوا بگیریم تا عمر کاری ما و اقای نوبخت تمام شود.

در ادامه این جلسه انتخاب اعضای هیات عالی سرمایه گذاری شهرداری رشت در دستور کار قرار گرفت که رفیعی نوده به عنوان رئیس شورا شخصا ۴ نفر را برای این هیات تعیین کرد و این مساله مورد اعتراض برخی اعضای شورای شهر قرار گرفت.

فاطمه شیرزاد به عنوان یکی از معترضین خطاب به رفیعی نوده گفت:اعضای هیات عالی سرمایه گذاری نباید توسط شما انتخاب شوند بلکه باید رای گیری صورت گیرد.

رفیعی نوده در واکنش به تذکر شیرزاد گفت:اقدام من بر اساس قانون است و بعد از علوی و شیرزاد خواستار اعلام مستندات قانونی توسط رفیعی شدند.

در نهایت باقری و صابر ۱۵ رای ،علوی و رجبی هرکدام ۱۳ رای به عضویت هیات عالی سرمایه گذاری درآمدند.

گفتنی است به مناسبت روز تکریم بازنشستگان ، از دو تن از بازنشستگان شهرداری تقدیر بعمل آمد و همچنین لایحه پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان به تیم فوتبال سپیدرود مورد تصویب شورا قرار گرفت.

teledintitled

Share