شوخی لاریجانی با توکلی درباره گوسفندهایش در بهشهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین ,علی لاریجانی و احمد توکلی که نسبت فامیلی با هم دارند، در اعلام موضعی در مخالفت با یکدیگر، از تریبون علنی مجلس با هم شوخی کردند. احمد توکلی نماینده تهران که نسبت به عدم تبیین پیشنهادات اصلاحی عموم نمایندگان در بررسی جزئیات طرح «اقدام متناسب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین ,علی لاریجانی و احمد توکلی که نسبت فامیلی با هم دارند، در اعلام موضعی در مخالفت با یکدیگر، از تریبون علنی مجلس با هم شوخی کردند.
۱۳۹۴۰۷۲۱۱۰۱۵۰۵۷۳۹۶۲۸۸۲۸۴
احمد توکلی نماینده تهران که نسبت به عدم تبیین پیشنهادات اصلاحی عموم نمایندگان در بررسی جزئیات طرح «اقدام متناسب متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام»، معترض بود، در تذکری خطاب به رئیس مجلس گفت: شما و هیات رئیسه سوگند خورده اید آیین نامه را رعایت کنید، من نمی دانم اگر می خواستید برای نقض این سوگند در جلسه امروز گوسفند قربانی کنید، چند گوسفند را باید ذبح می کردید؟

علی لاریجانی هم که پسرخاله توکلی است به شوخی به او گفت: تمام گوسفندهای شما را از بهشهر می آوردیم و می کشتیم!

این شوخی با خنده نمایندگان و شخص توکلی روبرو شد. نماینده تهران با خنده گفت: من هیچ گوسفندی در بهشهر ندارم.

توکلی در ادامه گفت: با رعایت آیین نامه داخلی مجلس امکان بررسی پیشنهادات نمایندگان میسر بود. جلسه روز یکشنبه مجلس که مانور تفرقه بود و آن شد که نباید می شد، در بررسی جزئیات هم شما اجازه طرح هیچ پیشنهادی را ندادید که از نظر قانونی و سیاسی مشکل دارد.

لاریجانی در پاسخ به وی با اشاره به تصویب کلیات طرح «اقدام متناسب متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام»، در جلسه روز یکشنبه، به جلسه غیرعلنی صبح امروز اشاره کرد که بر اساس آن وفاقی صورت گرفت تا با توجه به مشکلات کشور، برخی نمایندگان از پیشنهاداتشان بگذرند.

او گفت: طرحی داشتیم که اگر برجام بخواهد اجرا شود، باید شروطی انجام شود و امروز هم جزئیاتش به تصویب رسید.

teledintitled

Share