شادی پس از گل فرزند هادی نوروزی به سبک پدر+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از آنا ,دیدار یادبود کاپیتان فقید باشگاه پرسپولیس عصر امروز میان تیم‌های یاران نوروزی و هنرمندان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد که در پایان، این بازی با نتیجه ۶ بر ۴ به سود تیم یاران نوروزی به پایان رسید.  هانی نوروزی فرزند مرحوم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از آنا ,دیدار یادبود کاپیتان فقید باشگاه پرسپولیس عصر امروز میان تیم‌های یاران نوروزی و هنرمندان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد که در پایان، این بازی با نتیجه ۶ بر ۴ به سود تیم یاران نوروزی به پایان رسید.

 هانی نوروزی فرزند مرحوم هادی نوروزی که مادر و خواهرش نیز تماشاگر این بازی بودند، در این بازی برای تیم یاران نوروزی به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند. هانی پس از به ثمررسیدن اولین گل، همانند پدرش دستشانش را به شکل قلب درآورد و خوشحالی کرد.

آرفی، کریم باقری، عباس‌زاده و غلامرضا رضایی گلزنان تیم یاران نوروزی بودند و صالح‌پور، محمدرضا مهدوی و سعید بیگی (پنالتی) گل‌های تیم هنرمندان را زدند.

۶۳۵۸۰۲۷۸۳۶۰۸۷۷۰۳۷۴_b ۶۳۵۸۰۲۷۸۳۹۲۷۱۶۶۹۳۳_b ۶۳۵۸۰۲۷۸۳۹۶۳۰۴۶۹۹۶_b ۶۳۵۸۰۲۷۸۴۷۷۱۱۲۸۴۱۶ ۶۳۵۸۰۲۷۸۳۷۶۵۰۸۲۶۴۹_b۶۳۵۸۰۲۷۸۳۷۸۵۳۶۲۶۸۴_b

teledintitled

Share