سردار همدانی قبل از شهادتش چه گفت؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ایسنا, ظهر امروز شنبه ۱۸ مهرماه همسر،فرزندان و همرزمان سردار شهید حاج حسین همدانی با پیکر این شهید در معراج شهدای تهران دیدار کردند. همسر سردار شهید حاج حسین همدانی در ابتدای ورودش در معراج شهدا گفت: شهادت حق همسرم بود و اگر اینچنین نمی‌شد حسرت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ایسنا, ظهر امروز شنبه ۱۸ مهرماه همسر،فرزندان و همرزمان سردار شهید حاج حسین همدانی با پیکر این شهید در معراج شهدای تهران دیدار کردند.
۱۴۴۴۴۸۸۴۲۶۳۰۷_arash khamooshi -8همسر سردار شهید حاج حسین همدانی در ابتدای ورودش در معراج شهدا گفت: شهادت حق همسرم بود و اگر اینچنین نمی‌شد حسرت می‌خوردیم برای همین خدا را شکر می‌کنم. از روزی که شنیدم حاج حسین به آرزویش رسیده‌ است مدام خدا را شکر می‌کنم.
وی همچنین توضیح داد: روز آخری که حاج حسین قرار بود به سوریه برود گفت: این بار شهید خواهم شد که فرزندانم گفتند این چه حرفی است که شما می‌زنید من در جواب به آنها گفتم که پدرتان از روز اول در جبهه و جنگ حضور داشته است و باید روزی شهید بشود و خطاب به حاج حسین گفتم اگر شهید شدی قول بده که من را شفاعت کنی.

teledintitled

Share