از گوشه کنار سیاست در گیلان

روایت ندیمی از کار قاچاقی و حرف بی قانون عده ای/ حمایت بنیاد قهرمانان ورزش گیلان از «کمند»/یک تجمع کارگری در رشت/میزان خسارت وارده به کارخانه فومن شیمی چقدر بود؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

حمایت بنیاد قهرمانان ورزش گیلان از «کمند»

ghahremananهئیت مدیره بنیاد قهرمانان ورزش گیلان حمایت خود را از کمیته مردمی نجات داماش گیلان (کمند گیلان)اعلام نموده و به آن پیوست.

اعضای هیئت مدیره بنیاد قهرمانان ورزش گیلان در پیامی ارسالی به کمند، ضمن تقدیر از همه مردم و مسئولین گرانقدر استان در حمایت همه جانبه و حضور در عرصه های مختلف ورزش دیار گیل و دیلم، از مدیران و مسئولین دلسوز نظیر جناب آقای دکتر نوبخت ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و معاونت ریاست محترم جمهور ، استاندار فهیم و توانمند ، نمایندگان متعصب استان در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل قهرمان سازمان ورزش و جوانان ، اعضای محترم شورای اسلامی کلانشهر رشت و سایر مدیران دولتی و غیر دولتی استان و کارآفرینان توانمند استان دعوت می نماید به یاری تیم محبوب فوتبال استان بعنوان بخشی از هویت شهر رشت و استان گیلان و یکی از بزرگترین سرمایه های اجتماعی این سرزمین بشتابند.

 این بنیاد از قهرمانان ادوار ورزش گیلان در میادین آسیایی، جهانی، پارالمپیک و بین المللی  نظیر : اصغر ابراهیمی , سعید حسنی پور, محمد رهبری کویخی , مسعود ذات پرور, سول آتش افروز , امین قاسمی پور ,سید ایمان دلیل حیرتی, مصطفی رضا زاده,محمدرضا عابدی محزون, حامد زیکساری و محمدرضا اخلاق پسند تشکیل شده است.

روایت ندیمی از کار قاچاقی و حرف بی قانون عده ای

ابوذر ندیمی در روزنوشت های خود نوشت:

فضاى سایبرى !
یک پرسش؟سایت هاى بدون مجوز محلى !؟ بدون قانون سایت داشتن و…زیاده گویى و فضاسازى…
داستان حضوریک عدّه در کشور که درحال کار قاچاقى هستند!!!؟؟؟و حتّى بعضى از انهادر نوبت اخذ مجوز هم نیستند و یا مجوز قانونى ندارند وحرف بى قانون هم مى زنند!؟
لااقل چندسایت فاقد مجوز را مى شناسیم که ؛اصلاً براى انجام فعالیت منع قانونى دارند ولى ؛
١- از مجموعه هاى سیاسى و نهادى و ادارى فرصت و جایزه وکمک مالى مى گیرند!
٢- متن علیه دولت واشخاص حقوقى مى نویسند!؟
٣- تیتر علیه مسىولین… مى گذارند!؟
۴- کامنت هاى سفارشى مى گذارند!؟
۵- گعده هاى سیاسى با افراد وکاندیداهایى دارند!؟
۶- نشر اگهى در سایتى که قانونى نیست مى دهند وازمردم به نام قانون پول مى گیرند!؟
در مقام قانون بایستى با انها در دادگاه افکارعمومى وقانون و قضاء چه کرد؟؟؟؟ ریز ودرشت جوّسازى انهارا بایدچه پاسخ داد!؟

یک تجمع کارگری در رشت

جمعی از کارگران کارخانه صنایع پوشش ایران در محل این کارخانه تجمع کردند.
به گزارش کاسپی نیوز،تجمع کارگران این کارخانه بدلیل عدم پرداخت حقوق و سنوات این کارگران بوده است و همچنین طبق ادعای برخی از این کارگران با کم لطفی تامین اجتماعی با گذشت ۸ ماه هنوز موفق به دریافت حقوق بازنشستگی نشده اند.

میزان خسارت وارده به کارخانه فومن شیمی چقدر بود؟

گیل نگاه نوشت:صبح امروز کارخانه فومن شیمی یکی از بزرگ‌ترین واحدهای صنعتی مستقر در شهر صنعتی رشت دچار آتش سوزی شد. آتش سوزی در سالن اسپری این کارخانه اتفاق افتاد و پس از تلاش سه ساعته آتش توسط ۱۵ خودرو آتش نشانی و ۶۰ آتش نشان مهار شد.

87654exدکتر حمید قاسم‌نژاد مدیرعامل شرکت فومن شیمی با ابراز رضایت از عدم خسارت جانی در این حادثه گفت: برآورد اولیه در مورد خسارت به کارخانه فومن شیمی ۱۰ میلیارد تومان است و کار‌شناسان برای برآورد دقیق خسارت در حال بررسی دقیق حادثه هستند. او ادامه داد: کارخانه بیمه است و مشکلی از بابت تامین خسارت‌های انجام گرفته وجود ندارد.

او همچنین اتفاق افتادن این حادثه در صبح را سبب جلوگیری از مشکلات بیشتر دانست و توضیح داد: آتش سوزی در سالن اسپری کارخانه اتفاق افتاد وخسارتی به سایر بخش‌ها مانند انبار محصول، تانکر گاز و… وارده نشد.

قاسم‌نژاد علت حادثه را نامشخص دانست و از کار کار‌شناسی بیشتر برای مشخص کردن دقیق حادثه خبر داد. اویادآورد ‌شد که فعلا امکان ورود به سالن کارخانه وجود ندارد.

مدیرعامل کارخانه فومن شیمی با اشاره به فعالیت چند ساله کارخانه در صنعت بیان کرد: واحد HSE کارخانه با تجارب و دانش بالا توانست در این حادثه خوب عمل کند.

او از حضور به موقع آتش نشانان در محل حادثه هم ابراز رضایت کرد و ‌گفت: تمام خودروهای آتش نشانی شهرک صنعتی در این حادثه به کمک کارخانه فومن شیمی آمدند و با همکاری همه آتش به خوبی مهار شد.

قاسم‌نژاد سایر بخش‌های کارخانه را بدون مشکل اعلام کرد و گفت: به جز سالن اسپری سایر بخش‌ها می‌توانند کار خود را ازصبح فردا آغاز کنند.

مدیرعامل کارخانه فومن شیمی به گیل نگاه توضیح داد: سالن اسپری تا مدتی برای تعمیر و تجهیز دوباره سالن و خرید ماشین آلات از خارج کشور تعطیل خواهد بود.

به گفته قاسم‌نژاد سالن اسپری و دیگر بخش‌های وابسته به سالن اسپری مانند تولید قوطی ۳۰۰ کارگر داشت و با وجود آنکه مدتی نمی‌توانند در محل کار حاضر باشند مشکلی از نظر پرداخت حقوق نخواهند داشت.

Share