رجبی و علوی در جلسه شورای شهر رشت:

نمایندگان را مجاب کردیم تا وزیر راه را استضیاح کنند/شهردار رشت مصوبات شورا را به خوبی اجرا می‌کند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علوی با قدرانی از شهردار رشت برای انجام پروژه های عمرانی و زیرساختی خاطرنشان کرد: شهردار رشت مصوبات شورا را به خوبی اجرا می کند و امیدواریم که مردم از شورای شهر رضایت داشته باشند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یکصد و یازدهمین جلسه شورای شهر رشت عصر امروز در ساختمان این شورا برگزار شد.

رجبی:نمایندگان را مجاب کردیم تا وزیر راه را استضیاح کنند!

rajabi_9189به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ,در ابتدای این جلسه مجید رجبی ویسرودی در رابطه با ممنوعیت حضور اعضای شورا در انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان گفت:در این خصوص حقوق برخی از افراد ضایع شده بود که در نهایت پیرو رایزنی با برخی استانها توانسیم تعدادی از نمایندگان را مجاب کنیم که استیضاح وزیر راه و شهر سازی را به مجلس ببرند و خوشبختانه امروز با ۱۳ امضا استیضاح اقای آخوندی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.

رفعیی نوده ای رییس شورای شهر رشت نیز پیروی صحبت های رجبی گفت: اگر این کار قانونی است نامه ای از طرف شورا شهر به نمایندگان گیلان ارسال می کنیم.

علوی:شهردار رشت مصوبات شورا را به خوبی اجرا می کند

در ادامه این جلسه امیرحسین علوی با اشاره به کشتار حجاج در منا, با بیان اینکه خیلی سعی کردم جمله ای با این ادبیات بیان نکنم , اظهار کرد: «خاک بر سر آن دولتی که نتواند چنین واقعه ای را مدیریت کند و مرده و زنده مسلمانان را عذاب می دهد».

وی با تبریک روز آتش نشان گفت:به دغدغه های این عزیزان که جانشان را در کف دست خود می گذارند و در حوادث مختلف خودشان را در معرض خطر قرار می دهند رسیدگی شود و بهتر است هدیه ای از جانب شورا برای آنها در نظر بگیریم.

علوی در ادامه نطق خود به مشکلات این روزهای ورزش شهر رشت اشاره کرد و گفت: این روزها ورزش شهر و استان حال و روز بدی دارد و حضور نماینده تیم فوتسال بانوان گیلان در شورا ,تلنگری برای نمایندکان مردم در شورای شهر رشت است و لازم است شورا رسیدگی ویژه ای نسبت به این موضوع و همچنین مشکلات داماش داشته باشد.alavi_7525

علوی طرح تفصیلی شهر رشت را یکی از دغدغه های مهندسان خواند و گفت:این طرح هم اکنون در برخی مناطق در حال اجرا است و باعث نگرانی شدید شده و لازم است در این زمینه پیگیری های لازم انجام شود.

وی افزود: فضای شهر این روزها مملو از سوال است .اما خدا را شکر توان و بالندگی در همه اعضای شورا وجود دارد و کسانی که از بهم ریختگی شورا خوشحال می شوند باید بدانند که شورا به کار خود با قدرت ادامه می دهد.

علوی با قدرانی از شهردار رشت برای انجام پروژه های عمرانی و زیرساختی خاطرنشان کرد: شهردار رشت مصوبات شورا را به خوبی اجرا می کند و امیدواریم که مردم از شورای شهر رضایت داشته باشند.

شیرزاد:به مشکلات بیمه ای آتش نشان ها رسیدگی شود

shirzad_9235فاطمه شیرزاد در ادامه این جلسه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از سپاه قدس گیلان به دلیل برگزاری رزمایش «ستارگان درخشان» قدردانی کرد و گفت: از همه تقاضا می کنم از این نمایش دیدن کنند.

شیرزاد در ادامه به کشتار زائرین در منا اشاره کرد و اظهار داشت: تکرار اینگونه حوادث نشان دهنده بی لیاقتی عربستان است و باید اداره حرمین شرفین به کشور های اسلامی داده شود.حکام سعودی باید عذرخواهی کنند.

فاطمه شیرزاد همچنین با تبریک روز آتش‌نشان متقاضی رسیدگی به مشکلات بیمه ای و پرداختی های آنها شد.

گفتنی است در صد و یازدهمین جلسه شورای شهر رشت اعضای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی، برنامه و بودجه و حقوقی، بهداشت و محیط‌ زیست، توسعه عمران و حمل و نقل و ترافیک و همچنین نمایندگان شورا در سازمان های تابعه شهرداری مشخص شدند.

Share