شهردار بره‌سر رودبار

راه نامناسب «بره‌سر» مانع حضور مسافر و گردشگر به این منطقه می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهردار بره‌سر رودبار گفت: وضعیت جاده ارتباطی و دسترسی توتکابن‌ـ‌بره‌سر‌ـ دیلمان بسیار خراب و نامناسب است، به طوری که هیچ مسافر و گردشگری برای بار دوم به بره‌سر سفر نمی‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهردار بره‌سر رودبار گفت:وضعیت جاده ارتباطی و دسترسی توتکابن‌ـ‌بره‌سر‌ـ دیلمان بسیار خراب و نامناسب است، به طوری که هیچ مسافر و گردشگری برای بار دوم به بره‌سر سفر نمی‌کند.

IMG_4774محمداسماعیل حبیبی پیش از ظهر امروز در نشست شهرداری بره‌سر با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های گردشگری این شهر اظهار کرد: بره‌سر دارای چشم‌اندازهای طبیعی و زیبایی است که در فصل گردشگری مسافران زیادی را در خود جای می‌دهد.

وی توجه به صنعت گردشگری را در توسعه اشتغال و درآمدزایی بسیار موثر دانست و گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه گردشگری شهر بره‌سر نیازمند همکاری دستگاه‌های متولی است.

شهردار بره‌سر ساخت مسافرکاشانه و هتل را از نیازهای مهم این شهر برشمرد و ادامه داد: سرمایه‌گذاری در این زمینه تاثیر مهمی در جذب گردشگر و رونق اقتصاد منطقه دارد.

وی وضعیت جاده دسترسی به شهر بره‌سر اشاره کرد و یادآور شد: این جاده فوق‌العاده خراب است، به طوری که هیچ گردشگر و مسافری حاضر نیست برای بار دوم به بره‌سر سفر کند.

حبیبی با اشاره به اینکه خرابی راه ارتباطی توتکابن‌ـ‌بره‌سر‌ـ دیلمان موجب شده تا مسافران به رغبتی برای سفر به بره‌سر نداشته باشند، خاطرنشان کرد: برخورداری از راه دسترسی مناسب جلوی مهاجرت بی‌رویه جوانان از منطقه و شهر بره‌سر را می‌گیرد.

وی استفاده از توان بخش‌خصوصی و سرمایه آن برای توسعه شهر بره‌سر را امری ضروری عنوان کرد و یادآور شد: بره‌سر دارای استخر طبیعی و زیبا در منطقه ییلاقی «ویستان» و فاصله کمتر از دو کیلومتری شهر بره‌سر است که چشم‌انداز بسیار زیبایی دارد.

این مسئول ایجاد امورات زیربنایی، راه دسترسی مناسب و فراهم شدن امکانات رفاهی را از برنامه‌های مهم شهرداری شهر بره‌سر ذکر کرد.

/فارس

Share