سرهنگ دوهندو خبرداد:

برگزاری یادواره ۲۲۰۰ شهید شهرستان رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دوهندو بر ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: سالانه ۴۰۰ یادواره شهدا در شهرستان رشت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، مجید دوهندو با اشاره به تشکیل نخستین جلسه ستاد یادواره ۲۲۰۰ شهید این شهرستان اظهار کرد: سالانه بر اساس برنامه باید یک یادواره بزرگ در رشت برگزار شود و نخستین جلسه ستاد یادواره ۲۲۰۰ شهید شهرستان رشت به منظور هماهنگی با مسئولان دستگاه‌های مختلف در فرمانداری برگزار شده است.

doendo_7169وی از برگزاری یادواره ۲۲۰۰ شهید شهرستان رشت در یکی از روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی که به نام شهدا نامگذاری شده است در مصلای امام خمینی (ره) شهر رشت خبر داد و افزود: سخنران و مداح یادواره مذکور کشوری هستند.

دوهندو با تاکید بر ایجاد فضای انقلابی در جامعه، بیان کرد: وجود فضای انقلابی در جامعه سبب حفظ انقلاب اسلامی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به ترس دشمن از فضای انقلابی اشاره کرد و گفت: دشمن و در رأس آن آمریکا تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا به نظام جمهوری اسلامی ایران نفوذ کند و اگر راه برای این امر باز باشد شیطنت برای دشمن فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن طبق روایات از اعمال نیک انسان می‌ترسد و فرار می‌کند، تصریح کرد: آمریکا از وحدت، اتحاد، فضای جبهه و شهادت خوف دارد و باید این فضا را در جامعه پر رنگ‌تر کنیم.

دوهندو بر ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: سالانه ۴۰۰ یادواره شهدا در شهرستان رشت برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه سالانه در تمام پایگاه‌های مقاومت یادواره شهدا به صورت محله‌محور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: یادواره شهدا در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود و حمایت و هماهنگی مسئولان اداره‌ها در این زمینه بسیار تاثیرگذار است.

telegramdintitled

Share