استاندار گیلان

دولت با عشق و علاقه به روستائیان خدمت می کند/۴۰ پروژه توسعه‌ی عمران روستایی شهرستان رشت به بهره برداری رسید+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، ۴۰ پروژه توسعه‌ی عمران روستایی شهرستان رشت به مناسبت روز روستا با حضور استاندار گیلان همزمان در بخش سنگر رشت به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، ۴۰ پروژه توسعه‌ی عمران روستایی شهرستان رشت به مناسبت روز روستا با حضور استاندار گیلان همزمان در بخش سنگر رشت به بهره برداری رسید.

IMG_7264_0 این پروژها شامل تأمین آب آشامیدنی، اصلاح و بازسازی شبکه‌های آب شرب روستایی، آسفالت راه روستایی به طول ۲۰ کیلومتر، اجرای طرح هادی واحدهای مسکونی مددجویان می‌باشد که برای انجام آن مبلغ ۱۱۲ میلیاردو ۵۶۴ میلیون ریال هزینه شده است .

 دکتر محمدعلی نجفی در آیین افتتاح این طرح ها از تلاش ویژه‌ای مجموعه استان جهت جبران عقب ماندگی‌های گذشته خبر داد و افزود : اختصاص روزی به نام روستا در کشور نشان از اهمیت این موضوع می‌باشد.

دکتر نجفی با بیان اینکه در هر کجا که توسعه، نشاط و تحولی رخ دهد قطعاً روستایی در آن نقش آفرینی کرده تصریح کرد : دولت با عشق و علاقه به روستائیان خدمت می کند و آن را وظیفه خود می‌داند.

نماینده عالی دولت در گیلان مردمان روستا را مردمانی متدین و انقلابی دانست و افزود : در سالی که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب به سال همدلی و همزبانی مزین گردیده الحمدا… همراهی و همدلی خوبی در گیلان وجود دارد .

وی با بیان اینکه دولت جهت رفع مشکلات مردم عزم جدی دارد افزود : علی رغم کمبود اعتبارات همه با تمام توان در تلاش هستیم تا مشکلات مردم را رفع کنیم

دکتر نجفی با یادآوری خشکسالی سنگین سال جاری بر ضرورت رونق خرید و فروش برنج تأکید کرد و اظهار داشت : الحمدا… با همدلی و همراهی خوب مجموعه استان و همکاری کشاورزان عزیز  بهبود کیفیت و رشد محصولات کشاورزی را شاهد هستیم .

فرماندار رشت نیز در این نشست ایجاد زیر ساخت‌ها را اصلی مهم در توسعه عمرانی دانست و افزود : دولت تدبیر و امید برای اجرای این زیر ساخت‌ها علی رغم مشکلات اعتباری اقدامات خوبی را انجام داده است.

مهدوی از رشد ۲۶ درصد گاز رسانی در این شهرستان خبر داد و افزود : در بخش راه روستایی شاهد رشد ۱۰ تا ۱۲ درصدی هستیم و انشاء ا… این نهضت ادامه خواهد داشت .

حجت الاسلام تجدد امام جمعه بخش سنگر نیز با قدردانی از زحمات مسئولین در خدمت رسانی به مردم خواستار تسریع در اجرای پروژه های عمرانی این بخش شد.

در ادامه این مراسم مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب روستایی، بخشدار سنگر نیز به ارائه گزارشی از اقدامات خود پرداختند.

Share