دلجویی رئیس جمهور از صالحی + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حاشیه های بحث و گفتگو ها پیرامون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام همچنان ادامه دارد و هر مسئولی جسته گریخته در صفحات اجتماعی خود گریزی به آن می زند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از باشگاه خبرنگاران،حاشیه های بحث و گفتگو ها پیرامون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام همچنان ادامه دارد و هر مسئولی جسته گریخته در صفحات اجتماعی خود گریزی به آن می زند.

از نمایندگان مجلس گرفته تا نمایندگان دولت همه برای اثبات ادعاهای خود، اقدام به انتشار عکس و دست نوشته می کنند. در این راستا پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهوری نیز در اینستاگرامش دست به قلم شده است.

۱۱۴۶۳۵_۶۰۶

وی در پست اینستاگرامی خود نوشت:

در جلسه امروز هیات دولت، رییس جمهور دکتر علی اکبر صالحی را کنار خود فراخواند و ضمن گفتگویی صمیمی، از زحمات و خدمات خالصانه ایشان تقدیر کرد.

این کرسی از نظر تشریفات و روال اداری معمولا محل نشستن رییس دفتر رییس جمهور بوده است. دکتر نهاوندیان در یک جابجایی پیشدستانه و اخلاقی، بر صندلی دیگری نشسته بود.

رییس سازمان انرژی اتمی عالمی وارسته، دانشمندی فرزانه؛ و مدیری انقلابی، مدبر، با اخلاق و خلاق است که در فرایند مذاکرات هسته ای و همقدم و همدل با دکتر ظریف، نقشی جهادگونه و موثر ایفا کرد.
.
به همین بسنده می کنم که اختلاف سلیقه و نقدها، حتی اگر بجا باشد، هیچگاه نباید باعث آتش انداختن به سرمایه های ملی شود.

تندرستی و سربلندی همه خدمتگزاران واقعی ملک و ملت بیش باد.

teledintitled

Share