رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان خبر داد

در ۱۹ ماه گذشته به اندازه ۱۹ سال کار انجام دادیم/احداث مرکز تحقیقاتی سرطانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان طرح تحول سلامت را انقلابی در سلامت جامعه خواند و تصریح کرد: گیلان در ۱۹ ماه گذشته به اندازه ۱۹ سال کار انجام داده و در مدت ۱۲ ماه توانستیم ۶ بیمارستان را افتتاح کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس, انوش برزیگر صبح امروز در یازدهمین گردهمایی مدیران آزمایشگاه‌های کنترل غذا و داروی کشور با حضور رسول دیناروند معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در این شهر با تسلیت و محکومیت فاجعه منا اظهار کرد: غذا و دارو و تجهیزات پزشکی در سلامتی انسان بسیار تاثیرگذار است.

barzigar_5401وی بر اطلاع‌رسانی ارتقای سلامتی در جامعه تاکید کرد و گفت: وجود معاونت غذا و دارو امری حیاتی بوده و نظم باید در امور حاکم باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان طرح تحول سلامت را انقلابی در سلامت جامعه خواند و تصریح کرد: گیلان در ۱۹ ماه گذشته به اندازه ۱۹ سال کار انجام داده و در مدت ۱۲ ماه توانستیم ۶ بیمارستان را افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه در مدت دو سال گذشته توجه ویژه‌ای به امر سلامت در استان شده است، به افتتاح مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت اشاره کرد و افزود: افتتاح بیمارستان‌های امام رضا (ع) شفت و ۳۲ تختخوابی املش از جمله اقدام‌ها در گیلان است.

برزیگر افتتاح بخش دیالیز رودسر و تجهیز تخت‌های بیمارستانی و … را از جمله پروژه‌های افتتاحی عنوان کرد و متذکر شد: مرکز تحقیقاتی سرطانی در سایت لاکان رشت احداث می‌شود و اکنون پیمانکار این پروژه مشخص شده و به‌زودی ساخت آن آغاز می‌شود.

 

Share