مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان

در راستای مبارزه با دریاخواری، اقدامات شدیدی آغاز شده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نعیمی با تاکید بر نظارت بیشتر بر سواحل استان گفت:در راستای مبارزه با دریاخواری، اقدامات شدیدی آغاز شده که می بایست این اقدامات مستمر باشد .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدعلی نعیمی صبح دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی ضمن عرض تسلیت به بازماندگان فاجعه منا، با اشاره به شعار سازمان جهانی دریانوردی با عنوان آموزش نیروی انسانی و ترویج دریانوردی اظهار کرد:مهمترین پتانسیل موجود در یک بندر نیروی انسانی آن است.
۱۲unnamed
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی , مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با تاکید براینکه با توجه به تخصصی بودن کشتیرانی، این صنعت نیازمند پرسنل ماهر و متخصص است,اظهار داشت :می بایست علاوه برکیفیت بالا و یکسان آموزشها، براساس مهارتها از تکنولوژی ها نیز بهره مند شویم.

 نعیمی با تاکید بر نظارت بیشتر بر سواحل استان گفت:در راستای مبارزه با دریاخواری، اقدامات شدیدی آغاز شده که می بایست این اقدامات مستمر باشد .

وی با بیان اینکه تلاش اداره بنادر و دریانوردی در راستای تعامل با دیگر دستکاه ها نظیر کشتیرانی و گمرکات بوده, تصریح کرد: این تعامل  موجب شده بندر انزلی، رونق بیشتری داشته باشد.

نعیمی در ادامه درخصوص تکمیل زیرساختها اظهار کرد:باتوجه به اعتبار خاصی که درچند روز اخیر تخصیص یافته است,درخصوص ساخت و تکمیل  ۵پست اسکله مطابق برنامه زمان بندی شده، اقدام لازم صورت می گیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان در پایان با اشاره به اینکه نیازمند آخرین تکنولوژی روز دنیا هستیم اظهار داشت:بنادر و دریانوردی گیلان برای اولین بار در ۱۰سال اخیر در بین ۴۸ اداره کل استان گیلان رتبه دوم را کسب کرده است.

۱unnamed ۲unnamed ۱۳unnamed ۱۴unnamed ۱۵unnamed

Share