از گوشه کنار سیاست گیلان

دختر ۱۷ ساله ای که تصاویر خصوصی همکلاسی اش را در تلگرام منتشر کرد/به عنوان نماینده مردم باید حقایق را به موکلینم بگویم/تکذیب شایعه گرسنه ماندن کودکان در پرورشگاه/حضور آقای شهردار در جمع همکلاسی های سابق

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

دختر ۱۷ ساله ای که تصاویر خصوصی همکلاسی اش را در تلگرام منتشر کرد

۱۴۳۲۳۵۶۵۸۶۱۳۱_Telegram_picسرهنگ محمدخانی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی دختر خانم ۱۷ ساله گیلانی مبنی بر انتشار فیلم خصوصی اش در شبکه اجتماعی مبتنی بر موبایل، موضوع در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.
رئیس پلیس فتا استان گیلان افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، عامل انتشار تصاویر خصوصی شاکیه در شبکه اجتماعی مبتنی بر موبایل که همکلاسی اش بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار شد .
سرهنگ محمدخانی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، این دختر ۱۷ ساله به صراحت به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه خود را از این کار انتقام جویی و تسویه حساب شخصی از شاکیه عنوان کرد که جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شد.

 به عنوان نماینده مردم باید حقایق را به موکلینم بگویم

image_800_600به گزارش خبرنگار زبان گویا، نشست بررسی موانع و مشکلات تقاطع غیر همسطح میدان گیل شهرستان لاهیجان با حضور ابوذر ندیمی نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل، کاظم کسرایی فرماندار، معاون عمرانی فرماندار، و برخی از مسئولین ادارات شهرستان لاهیجان در فرمانداری لاهیجان برگزار گردید.

ابوذر ندیمی نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اذعان داشت: بزرگترین توهین به امثال ما این است که بگویند پروژه تقاطع میدان گیل یک مانور تبلیغاتی است.

ندیمی افزود: دولت تلاش دارد که با خزانه خالی پروژه های بزرگ را در کشور اجرایی کند، در حالی که برخی منتقدان تنها بر تکرار و تذکر ضعف ها اصرار دارند و به خادمین ملت تهمت و افترا می زنند.

وی در پایان سخنان خود گفت: عده ای در مقابل شفاف سازی پشت پرده تصویب برجام جوری جبهه گرفته اند که انگار خود نیز، بخشی از جریان تندروی آن ماجرا هستند که در مقابل رهبری و دولت ایستاد، در صورتی که دانستن حق مردم است و من به عنوان نماینده مردم شریف لاهیجان و سیاهکل باید به موکلینم بگویم که این سند تاریخی در چه شرایط به تصویب رسید و نماینده شما چه نقشی در شکل گیری این جریان داشت.

گفتنی است تقاطع غیر همسطح میدان گیل لاهیجان با هزینه ارزیابی بالغ‌ بر ۴۰۰ میلیارد ریال به طول ۴۵۲ متر و عرض مقطع ۴۰/۱۰ متر در مدت سه سال ساخته می‌شود که در اجرای آن بیش از ۲۴ هزار مترمکعب خاک‌برداری شده و ۲۵ هزار مترمکعب بتون‌ریزی انجام خواهد گرفت.

تکذیب شایعه گرسنه ماندن کودکان در پرورشگاه

پیام-شایگانچند روزی است در شبکه های اجتماعی مجازی با منبع نامشخص خبری منتشر شد،مبنی بر اینکه پرورشگاه شایگان با مشکل مالی برخورد کرده و شاهد عینی از نداشتن وعده غذایی برای دختران تحت پوشش این مجموعه خبر داده و درخواست کرده تا در ایام محرم این فرزندان مورد حمایت خیران قرار گیرند.

این موضوع را از جانب مسئولین این پرورشگاه پیگیر شدیم و پس از انجام بررسی های مربوطه مشخص شد خبر فوق صحت ندارد، ایوب قدیمی، مدیرعامل پرورشگاه مژدهی رشت و خانه شبانه روزی شایگان ثابت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گیلان، اظهار کرد: از عصر روز پنجشنبه، ۲۳ مهر متاسفانه در شبکه  های مجازی فرد یا افراد نامعلومی خبر کذبی مبنی بر اینکه فرزندان مرکز شایگان به شام شب محتاج هستند که این مطلب هیچگونه پایه و اساسی ندارد.

وی ضمن تقدیر از مردم نیکوکار و خیر که همواره حمایت های مادی و معنوی شان شامل حال فرزندانمان در این مراکز شده است، افزود: مردم خیر گیلانی طی چند روز اخیر تماس های مکرری با مرکز ما داشته  و خواهان کمک به افراد تحت پوشش بوده اند، تمامی دختران و پسرانی که تحت سرپرستی این مراکز قرار دارند همچون فرزندان واقعی ما هستند و خوشبختانه به کمک خیرین انساندوست هیچگاه مشکلی از نظر مواد غذایی و نیازهای ضروری نداشته ایم.

مدیرعامل پرورشگاه مژدهی رشت و خانه شبانه روزی شایگان ثابت با بیان اینکه امروز توسط پلیس فتا شکایتی علیه عاملان این شایعه افکنی کذب تنظیم کرده ایم،گفت: با عاملان این شایعه افکنی برخورد خواهد شد زیرا فرزندان ما در این مراکز همواره مورد لطف و حمایت خیرین بوده اند و ارائه اینگونه مطالب کذب، نتیجه ای بجز تشویش اذهان عمومی نخواهد داشت.

حضور آقای شهردار در جمع همکلاسی های سابق

پویا درگاهی در گیل نگاه نوشت: همایش دانش آموختگان دبیرستان شهید دکتر بهشتی رشت(دیپلمه های سال ۱۳۷۱) با حضور ده ها نفر از دانش آموزان سابق این دبیرستان ، عصر پنج شنبه (۲۳ مهر) در سالن همایش این دبیرستان برگزار شد.

در این مراسم که به همت جمعی از دانش اموزان سابق این دبیرستان برگزار شد، از معلمین، مدیران و معاونین سال های دور این مدرسه تقدیر به عمل آمد.

این گردهمایی یک مهمان ویژه هم داشت. محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت که به جمع همکلاسی های سابق خود رفته بود.

telegramdintitled

Share