معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری:

خداوند رابطه با ائمه را باز گذاشته و این پیوند قطع نمی‌شود/ بسیاری به زبان ادعای شیعه دارند/قلب‌های شیعه از نیرنگ، فریب و دورنگی پاک است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون ارتباطات حوزه‌ای دفتر مقام معظم رهبری امام حسن (ع) و امام حسین (ع) را شیعه امام علی (ع) دانست و خاطرنشان کرد: قلب‌های شیعه از نیرنگ، فریب و دورنگی پاک است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ,حجت‌الاسلام احمد مروی بعد از ظهر امروز در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در بیت آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امام جمعه رشت با ذکر روایتی از امام صادق (ع) اظهار کرد: کسی که با اهل بیت (ع) ارتباط برقرار کند با رسول خدا (ص) پیوند زده می‌شود و کسی که با پیامبر (ص) ارتباط برقرار کند با خدا پیوند برقرار کرده است.

marvi0409_PhotoAوی به علاقه انسان در طول زندگی به برخی از شخصیت‌ها اشاره کرد و افزود: ارتباط و پیوند با خدا بهترین پیوندها و علاقه‌هاست.

معاون ارتباطات حوزه‌ای دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه در دوره غیبت پیوند با ائمه (ع) می‌تواند استمرار پیدا کند، گفت: خداوند رابطه با ائمه را باز گذاشته و این پیوند قطع نمی‌شود.

این مسئول، شرکت در مجالس عزاداری امام حسین (ع) را جلوه‌ای از پیوند انسان‌ها با ائمه (ع) خواند و یادآور شد: شیعه بودن بسیار سخت است و مسئولیتی به‌عهده فرد می‌گذارد.

مروی، شیعه را دارای ویژگی‌هایی عنوان کرد و گفت: رفتار و گفتار شیعه باید با سیره ائمه (ع) مطابقت داشته باشد.

وی یادآور شد: بسیاری به زبان ادعای شیعه دارند اما در عمل مهم است و ائمه (ع) از ما می‌خواهند شیعه واقعی باشیم.

معاون ارتباطات حوزه‌ای دفتر مقام معظم رهبری امام حسن (ع) و امام حسین (ع) را شیعه امام علی (ع) دانست و خاطرنشان کرد: قلب‌های شیعه از نیرنگ، فریب و دورنگی پاک است.

وی با تصریح بر اینکه شیعه واقعی از مال و جان خود در پیروی از ائمه (ع) می‌گذرد، متذکر شد: شیعیان واقعی در راه خدا به شهادت می‌رسند و از پشتیبانی از ائمه (ع) کوتاه نمی‌آیند.
telegramdintitled

Share