در نشست مطبوعاتی اعلام شد

خاوری: انتخابات نظام مهندسی ساختمان گیلان کاملا ایمن برگزار شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس هیات نظارت انتخابات نظام مهندسی ساختمان گیلان با قردانی از کلیه دست اندرکاران برگزاری این انتخابات گفت:خوشبختانه انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان در تمامی شهرستان ها بصورت کاملا ایمن برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست مطبوعاتی هیأت نظارت و اجرایی هفتمین دوره انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان گیلان پس از پایان اخذ رای برگزار شد.

IMG_20151015_091223به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ,در این نشست شعبانعلی خاوری رئیس هیات نظارت انتخابات نظام مهندسی ساختمان گیلان با قردانی از کلیه دست اندرکاران برگزاری این انتخابات گفت:خوشبختانه انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان در تمامی شهرستان ها کاملا ایمن برگزار شد.

خاوری حساسیت های به وجود آمده پیرامون این دوره از انتخابات را به دلیل دستورالعمل های ۶ گانه وزارت راه و شهرسازی دانست و یادآور شد: در این دوره از انتخابات مراجع صدور پروانه ساخت از ورود به انتخابات ممنوع شدند که یکی از نقاط کاملا برجسته و هوشمندانه بود.

وی از کاهش مشارکت در این دوره از انتخابات خبر داد و افزود:انتظار می رفت که آمار شرکت کنندگان در انتخابات بالا باشد اما به دلیل شرایط بد جوی در استان گیلان شاهد کاهش مشارکت بودیم.

گفتنی است بنا بر اعلام رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان گیلان نتایج این دوره از انتخابات تا ساعت ۲۴ امشب اعلام می شود.

 

telegramdintitled

Share