توقیف خودروی نیسان با ۹۷ فقره تخلف و ۵۴ میلیون ریال خلافی در رشت

به گزارش پایگاه اطاع رسانی دیارمیرزا ،خودروی نیسان با ۹۷ فقره تخلف و ۵۴ میلیون ریال خلافی در شهر رشت استان گیلان توقیف و روانه پارکینگ شد.

به گزارش پایگاه اطاع رسانی دیارمیرزا ،خودروی نیسان با  ۹۷ فقره تخلف  و ۵۴ میلیون ریال خلافی در شهر رشت استان گیلان توقیف و  روانه پارکینگ شد.

IMAGE635803341925152500سرهنگ”تیمور شهیدی مقدم” رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی گیلان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ماموران پاسگاه باستانی شعار شهر رشت یک دستگاه خودروی نیسان رابه علت ارتکاب تخلفات رانندگی متوقف کردند.

سرهنگ شهیدی مقدم با اعلام اینکه در استعلام صورت گرفته از سوابق خودرو توسط ماموران راهور مشخص شد که راننده ۲۴ نمره منفی، ۹۷فقره تخلف و ۵۴ میلیون ریال خلافی در پرونده خود دارد، افزود: خودرو این راننده متخلف جهت پرداخت دیون دولتی توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

رئیس پلیس راهور استان گیلان با اشاره به قانون جدید رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی ماده ۸ تبصره یک، تصریح کرد: در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به بیش از ۱۰ میلیون ریال برسد، راهنمایی و رانندگی موظف است  مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ مالک نسبت به پرداخت جریمه یا اعتراض اقدام ننماید پلیس مکلف به توقیف خودرو تا پرداخت جریمه می باشد.

tel final1

Share