تجمع نمایندگان در جایگاه هیأت رئیسه +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا پس از سخنان رئیس مجلس، طرح دوفوریتی اجرای برجام در میان فریادهای دو-دوی نمایندگان مخالف به رای گذاشته شد. نمایندگان با ۵ رأی کمتر به دو فوریت این طرح رای مخالف دادند و لاریجانی یک فوریت آن را به رای گذاشت. در نهایت، مجلس با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا پس از سخنان رئیس مجلس، طرح دوفوریتی اجرای برجام در میان فریادهای دو-دوی نمایندگان مخالف به رای گذاشته شد. نمایندگان با ۵ رأی کمتر به دو فوریت این طرح رای مخالف دادند و لاریجانی یک فوریت آن را به رای گذاشت. در نهایت، مجلس با ۱۶۸ رای موافق به یک فوریت طرح اجرای برجام رای داد و این طرح برای بررسی بیشتر و قرار گرفتن در دستور کار مجلس به کمیسیون ارجاع شد. رئیس مجلس هم به کمیسیون مربوطه متذکر شد که زمان را در نظر بگیرند و هرچه سریع‌تر این طرح را بررسی کنند.

در این میان حاشیه‌هایی برای مجلس به وجود آمد و رای گیری دو فوریت طرح اجرای برجام با اعتراض برخی نمایندگان مواجه شد. این نمایندگان با تجمع در جایگاه هیأت رئیسه عنوان کردند که در رأی‌گیری اشکالی پیش آمده و رأی برخی از نمایندگان به دلیل قطع بودن داستگاه رای‌گیری لحاظ نشده است و با رای‌گیری مجدد می توان به آرای واقعی دست یافت. هیاهو و اعتراضات نمایندگان واکنش‌های رئیس مجلس را به دنبال داشت که گفت اگر کسی شبهه‌ای دارد باید از طریق آیین‌نامه داخلی مجلس آن را برطرف کند. جمع شدن در جایگاه هیأت رئیسه مجلس مشکلی را حل نخواهد کرد.

۱۴۴۳۹۵۱۴۸۴۴۵۸_HEMMAT KHAHI-18 ۱۴۴۳۹۵۱۴۸۴۵۶۷_HEMMAT KHAHI-19 ۱۴۴۳۹۵۱۴۸۴۷۵۴_HEMMAT KHAHI-21

Share