در صحن علنی مجلس مطرح کرد:

تامینی: خانم ابتکار استعفا دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احتمال وقوع سیل دوباره در استان گیلان جود دارد، خواستار اختصاص بودجه‌هایی شد که دولت قولش را داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احتمال وقوع سیل دوباره در استان گیلان جود دارد، خواستار اختصاص بودجه‌هایی شد که دولت قولش را داده است.tamini_9547

خانه ملت نوشت: حسن تامینی لیچائی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۸ مهر) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی گفت: پیشنهاد بنده این است که خانم ابتکار از ریاست سازمان محیط‌ زیست استعفا دهد زیرا بارها به ایشان تذکر داده‌ایم و هیچ توجهی نکرده‌اند؛ درحالیکه شرایط سختی در بحث آلودگی‌های زیست‌میحطی در استان گیلان حاکم است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد سازمان محیط‌ زیست افزود: به زودی شاهد بحران زباله سراوان در استان گیلان خواهیم بود و قطعاً این وضعیت به حد انفجار خواهد رسید؛ اما متاسفانه هیچ گوش شنوایی وجود ندارد و باید منتظر شرایط سخت در آینده باشیم.

وی با بیان اینکه باید به فرهنگیان توجه بیشتری شود، ادامه داد: فرهنگیان قشر زحمتکش و تلاشگر جامعه هستند و باید به حق و حقوق آنها بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم در تذکری به وزیر کشور تصریح کرد: به سیلی که در گذشته در استان گیلان جاری شد، هیچ توجهی صورت نگرفت درحالیکه احتمال وقوع سیل دوباره وجود دارد.

وی خطاب به دولت تاکید کرد: بودجه‌هایی که قولش را داده بودید باید اختصاص می‌یافت؛ چرا باید منطقه‌ای که در اثر سیل آسیب دیده، مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار گیرد.

تامینی با بیان اینکه یکی از بحث‌ها در استان گیلان موضوع بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها است، افزود: راه‌هایی که به جاده مرگ تبدیل شده باعث از دست رفتن بسیاری از عزیزان گیلانی شده است و در اثر نداشتن شانه خاکی و یک آسفالت، جوانان به کام مرگ کشیده می‌شوند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه در مورد موضوع حج و آل سعود باید توجهی ویژه صورت گیرد، بیان کرد: از آقای روحانی به خاطر اظهارنظرهای مناسب در سازمان ملل درخصوص دولت عربستان تشکر می‌کنم؛ مردم عزیز ما نگران کوتاهی‌های صورت گرفته در این ماجرا هستند و بسیاری از خانواده‌ها در شرایط روحی سختی به سر می‌برند که باید در این‌خصوص کار عملی مناسب صورت گیرد.

 

Share