معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

بیمارستان پروفسور سمیعی تا سال ۹۶ به بهره برداری می رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بیمارستان پروفسور سمیعی با زیربنای ۳۸ هزار و ۷۰۰ متر مربع در محوطه ای به مساحت ۴/۶ هکتار از سال ۱۳۹۳ آغاز و پیشرفت فیزیکی کل پروژه تاکنون حدود۳۰ درصد اعلام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بیمارستان پروفسور سمیعی با زیربنای  ۳۸ هزار و ۷۰۰ متر مربع در mohammadi.aspxمحوطه ای به مساحت ۴/۶ هکتار از سال ۱۳۹۳ آغاز و پیشرفت فیزیکی کل پروژه تاکنون حدود۳۰ درصد اعلام شده است.

ایسنا نوشت: در حاشیه نشست با معاون وزیر و رییس سازمان غذا و داروی کشور از روند پروژه بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی پرفسور سمیعی، ابراز رضایت کرد و گفت: این پروژه پس از انجام مطالعات و طراحی، تحت عنوان بیمارستان جنرال تخصصی ۲۰۰ تختخوابی رشت در اسفند ۱۳۸۷ با حضور مسئولان وزارت بهداشت و استان توسط پروفسور سمیعی کلنگ زنی شد.

وی افزود: با توجه به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی گیلان و پیگیری های بعمل آمده، در جریان سفر ریاست محترم جمهوری در اسفند ۱۳۸۹، و موافقت وزیر بهداشت، توسعه بیمارستان از ۲۰۰ به ۴۰۰ تختخواب تصویب و مجوزهای مربوطه از کمیسیون ماده ۲۱۵ اخذ شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به تبدیل بیمارستان ۲۰۰ به ۴۰۰ تختخواب، مطالعات جهت بازنگری در طراحی اولیه سازه موجود و احداث فضای فیزیکی جدید جهت الحاق به سازه موجود (با لحاظ نمودن میزان فضای استاندارد هر بخش و تعریف ارتباطات صحیح بین بخش ها) انجام و عملیات اجرایی طرح جدید، شامل احداث سازه جدید، تکمیل سازه موجود و محوطه سازی و تاسیسات با زیربنای ۳۸ هزار و ۷۰۰ متر مربع در محوطه ای به مساحت ۴/۶ هکتار از سال ۱۳۹۳ آغاز و پیشرفت فیزیکی کل پروژه تاکنون حدود۳۰ درصد اعلام شده است.

محمدی افزود: با توجه به عنایت ویژه وزیر محترم بهداشت و درمان و تاکید ایشان بر ضرورت اتمام عملیات تا سال ۱۳۹۶ و تقبل ۵۰ درصد هزینه های آن، در صورت رعایت برنامه زمانی و قول مساعد رئیس سازمان مجری و رضایت ایشان از میزان پیشرفت، انتظار می رود عملیات اجرایی پروژه (در صورت تامین منابع مالی ) براساس زمان بندی پیشرفت نماید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به پیگیری های ریاست و هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بطور مستمر از روند اجرایی پروژه، هماهنگی لازم جهت تامین، تخصیص منابع و تسریع در اجرای پروژه بعمل می آید.

Share