پورمختار بر برخورد با مسئولان متخلف تاکید کرد

به زودی لیستی از اسامی مسئولان متخلف در پرونده زمین خواری به دستگاه قضایی فرستاده خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه به زودی لیستی از اسامی مسئولان متخلف در پرونده زمین خواری به دستگاه قضایی فرستاده می شود گفت: در صورت دریافت هر گونه گزارش از زمین خواری، مسئولان آن بخش، مقصر دانسته شده و مجازات خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،به نقل از میزان ,رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه به زودی لیستی از اسامی مسئولان متخلف در پرونده زمین خواری به دستگاه قضایی فرستاده می شود گفت: در صورت دریافت هر گونه گزارش از زمین خواری، مسئولان آن بخش، مقصر دانسته شده و مجازات خواهند شد.
۱۲۵۶۳۶_۳۶۵محمد علی پورمختار رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس  با اعلام خبر اینکه به زودی لیستی از اسامی مسئولان متخلف در پرونده زمین خواری به دستگاه قضایی فرستاده خواهد شد اظهار کرد: هم اکنون موضوع با پدیده زمین خواری به یک اراده، جدی بین قوای سه گانه تبدیل شده است البته نباید نقش خوب رسانه ها را در این مورد نادیده گرفت اما ما نباید در انتظار اعلام وجود زمین خواری در یک منطقه از سوی رسانه ها باشیم.

وی افزود: توقع ما از متولیان امر در تمام سطوح وزارتخانه ها از بخشدار و فرماندار تا مدیران بخشهای مختلف وزارتخانه های جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی این است که در صورت مشاهده حتی یک شاخه آهن در هر منطقه ای دلیل تغییرات ایجاد شده را به سرعت پیگیری کرده و با آنها برخورد کنند.

پورمختار یادآور شد: از این به بعد در صورت مشاهده هر گونه تغییر کاربری بدون مجوز قانونی مسئولان مربوطه مقصر شناخته شده به این معنا که هر گزارشی از زمین خواری دریافت شود ما علت را قصور یا همراهی تعمدی از سوی مسئولان مربوطه خواهیم دانست و با آنها برخورد خواهیم کرد.

وی در مورد بازدید نمایندگان از زمینهای لواسانات تاکید کرد:در این خصوص طبق آنچه در ستاد مفاسد اقتصادی مقرر کردیم گزارش مکتوب ما به صورت ویژه از سوی کمیسیون اصل ۹۰ دنبال خواهد شد و قرار بر این شد که بعد از این در پی پیگیری و ابلاغ سازمان ثبت اسناد رسمی کشور به همه استانها سازوکار به شکلی تعریف شود که مسئولان امر موارد مشکوک را استعلام کرده و با زمینه مستندات لازم نتیجه را ارائه دهند.

Share