با کاهش شدید دما

برف پاییزی ارتفاعات اسالم به خلخال را سفیدپوش کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،بارش برف دقایقی پیش ارتفاعات اسالم به خلخال را سفیدپوش کرد و موجب کاهش چشمگیر دما شد.

بارش برف در ارتفاعات گیلان ازدقایقی قبل آغاز شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس, بارش برف دقایقی پیش ارتفاعات اسالم به خلخال را سفیدپوش کرد و موجب کاهش چشمگیر دما شد.

masoole barf (16)بارش باران در لنگرود،رودسر و املش نیز موجب آبگرفتگی شدید شده و در رشت نیز بسیاری از خیابان‌ها و معابر اصلی دچار آبگرفتگی شده و شدت این آبگرفتگی به حدی است که تردد عابران و خودروها را با مشکل کرده است.

کارشناس هواشناسی گیلان  اظهار کرد: در اغلب شهرها و نقاط مختلف گیلان بارندگی داریم و بیشترین بارندگی مربوط به آستارا با ۱۳۱ میلی‌متر بارندگی است.

فروغ مومن‌پور بارندگی رودسر را نیز ۱۱۴ میلی‌متر و رشت ۴۸ میلی‌متر عنوان کرد و افزود: دمای فعلی رشت ۱۴ درجه است.

وی با بیان اینکه استقرار سامانه هوای بارش‌زا تا امشب در گیلان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با نزدیک شدن به عصر امروز شدت بارندگی کاهش یابد.

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه فردا هوای بارش‌زا از این استان خارج می‌شود، یادآور شد: دوشنبه و سه‌شنبه هوای آفتابی و نسبتا با افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

وی وضعیت دریا را مواج اعلام کرد و متذکر شد: دریا برای انجام فعالیت دریانوردی امروز نامناسب است.

 بارش باران همچنان در گیلان ادامه دارد و در برخی نقاط منجر به طغیان رودخانه و جاری شدن سیلاب در خیابان‌ها شده و در رشت نیز آبگرفتگی زندگی مردم را دچار مشکلات جدی کرده است.

telegramdintitled

Share