امام جمعه شهرستان املش

برخی نمایندگان مجلس هنگام بررسی برجام،بداخلاقی از خود نشان دادند و می خواستند جلوتر از رهبری حرکت کنند/با فریاد زدن مشکلی حل نخواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه شهرستان املش با اشاره به برخی بداخلاقی ها توسط شماری از نمایندگان مجلس در جلسه تصویب برجام گفت: ملت ایران اسلامی هرگز این بداخلاقی ها را نمی پذیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا ,امام جمعه شهرستان املش با اشاره به برخی بداخلاقی ها توسط شماری از نمایندگان مجلس در جلسه تصویب برجام گفت: ملت ایران اسلامی هرگز این بداخلاقی ها را نمی پذیرد.

امام-جمعه-املش۳حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی در خطبه های این هفته نماز جمعه املش افزود: بعضی از نمایندگان مجلس هنگام بررسی برجام در خانه ملت، صحنه های بداخلاقی از خود نشان دادند و می خواستند جلوتر از رهبری حرکت کنند درصورتیکه باید همه پشت سر رهبر و ولایت باشند.
وی با بیان اینکه ملت ما هرگز این بداخلاقی ها را از هیچکس نخواهد پذیرفت، ادامه داد: این افراد باید بدانند که نمی توانند دل این مردم را خالی کنند، با فریاد زدن مشکلی حل نخواهد شد.
امام جمعه املش به تصویب برجام از سوی اکثریت نمایندگان مجلس در وقت مقرر خود اشاره و اضافه کرد: اعضای شورای نگهبان نیز مهر تایید بر برجام زدند تا همه چیز در سال همدلی و همزبانی به مرحله اجرا درآید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: پرتاب موشک دوربرد عماد توسط رزمندگان مقتدر جبهه اسلام، باعث ناراحتی دوچندان دشمنان و لرزیدن دوباره جهان کفر شد.
حجت الاسلام روحانی گفت: دشمن بداند رزمندگان نظام اسلامی با صلابت از حریم مملکت دفاع و پاسداری خواهند کرد.
بعد از نماز جمعه این هفته املش، نمازگزاران برای حمایت از امر به معروف و نهی از منکر از مقابل مصلای امام خمینی(ره) تا فرمانداری این شهرستان را با شعار لبیک یاحسین (ع) راهپیمایی کردند.

telegramdintitled

Share