نماینده آستارا تاکید کرد

با کار چاق‌کن‌ها و دلالان در اداره‌های آستارا برخورد شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نعیمی رز با تصریح بر اینکه مسئولان امنیتی و نظارتی تمام تحرکات این شهرستان را رصد می‌کنند، گفت: برخی اداره‌ها به دلیل صف‌آرایی تعدادی از مدعیان نمایندگی مردم، در مقابل دادگستری کار چاق‌کنی و دلالی می‌کنند که باید با این فعالیت به شدت برخورد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ,صفر نعیمی‌رز بعد از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان آستارا با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان، اظهار کرد: راه امام حسین (ع) و یاران با وفایش در برابر ظالمان هرگز از خاطر مسلمانان جهان فراموش نمی‌شود.

۱۳۹۴۰۷۲۶۰۰۰۶۹۸_PhotoAوی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی آستارا، گفت: مدیران و مسئولان اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید تنها به فکر خدمت به مردم باشند و خود را وارد بازی‌های سیاسی و انتخاباتی نکنند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولیت‌ها و پست‌ها برای کسی ماندگار نیست، تصریح کرد: تنها چیزی که از مدیران و مسئولان در ذهن و یاد مردم می‌ماند عملکرد و خدمت صادقانه آنهاست.

وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی از حواشی‌های سیاسی خود را دور کنند، خاطرنشان کرد: مدیران نیازی به تبلیغ افراد ناتوان ندارند و نباید با برخی رفتارهای سیاسی خود را وارد حاشیه کنند.

نعیمی‌رز یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کشور را امنیت دانست و افزود: امنیت خاکریز نخست ماست و بنده به عنوان نماینده ملت در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون امنیت ملی هر گونه فعالیت‌هایی که برخلاف منافع مردم و کشور باشد را بررسی و تمام جریان و اتفاق‌های این شهرستان را رصد می‌کنم.

وی ادامه داد: بنده تمام فعالیت‌های مدیران شهرستان را رصد می‌کنم و از نامه‌ای که مربوط به بنده است و رونوشت زیر آن قید نشده و به جای دیگر نیز ارسال می‌شود، نیز با خبر هستم.

* لزوم برخورد شدید و قانونی با کار چاق کن‌ها و دلالان در اداره‌های آستارا

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه مسئولان امنیتی و نظارتی تمام تحرکات این شهرستان را رصد می‌کنند، گفت: برخی اداره‌ها به دلیل صف‌آرایی تعدادی از مدعیان نمایندگی مردم، در مقابل دادگستری کار چاق‌کنی و دلالی می‌کنند که باید با این فعالیت به شدت برخورد شود.

وی با بیان اینکه تا انتخابات زمان زیادی باقی مانده و باید حرمت اداره‌ها و مسئولان شهرستان حفظ شود، افزود: از اکنون هر گونه قضاوت درباره انتخابات زود است.

نعیمی‌رز متذکر شد: با همزبانی و همدلی مردم و مسئولان به پیشرفت‌های بسیار خوبی در حوزه عمرانی و اقتصادی در شهرستان رسیده‌ایم که حاصل تلاش و همت شبانه‌روزی استاندار و فرماندار و مدیران شهرستان هستیم.

وی با دفاع از عملکرد برخی مسئولان شهرستان آستارا، خاطرنشان کرد: اقدام‌های بزرگی در شهرستان صورت گرفته است.

telegramdintitled

Share