امام جمعه فومن

باید در مجامع عمومی مواضع انقلابی و سیاسی خودمان را محکم بیان کنیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفوی به روابط دیپلماتیک خوب ایران با دیگر کشورها اشاره کرد و اظهار داشت:ایران کشوری انقلابی است و باید در مجامع عمومی مواضع انقلابی و سیاسی خودمان را محکم بیان کنیم زیرا ما قدرت معنوی جهان هستیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت السلام سید محمد حسن صفوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان فومن با تبریک عید بزرگ غدیر خم گفت:هفته ناجا را به نیروهای انتظامی و مرزداران تبریک میگویم.
safavi627_IMG_5559به گزارش خبرنگاردیارمیرزا از فومن ,امام جمعه فومن ماموران ناجا را حافظان ناموس مردم دانست و یادآور شد: و زمانی که همه در جشن و شادی هستند و یا خوابند تمام هستی شان در دست شماست.

حجت السلام صفوی به ۹ مهر و روز حمایت از کودکان بی گناه فلسطین اشاره کرد و افزود:امروز اسرائیل به کودکان رحم نمی کند و اعضا و جوارح بدن کودکان را می فروشد.

امام جمعه فومن به سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور با این سخنرانی انگیزه حضور ما در مجامع جهانی که با هدف استیفای حقوق ملت ایران و تبئین مواضع حضرت امام است افزایش داد.
صفوی به روابط دیپلماتیک خوب ایران با دیگر کشورها اشاره کرد و اظهار داشت:ایران کشوری انقلابی است و باید در مجامع عمومی مواضع انقلابی و سیاسی خودمان را محکم بیان کنیم زیرا ما قدرت معنوی جهان هستیم.

وی تصریح کرد؛مردم جهان چشم و گوش و نظرشان به ملت است و برخی کشورها افتخار می کنند با ما در ارتباط باشند.

امام جمعه فومن در خصوص تبیین مواضع حضرت امام گفت:ملت ما روحیه انقلابی و استکبار ستیزی خود را از دست نداده و ملت ما تحت امر امام خامنه ای است.
حجت الاسلام صفوی به کشتار حجاج در منا اشاره کرد و گفت :امروز چشمانمان برای مرگ این عزیزانمان اشک بار است و این کشتار به دلیل عدم صلاحیت و بی کفایتی آل سعود در مدیریت حرمین شریفین است.
صفوی این کشتار را به دلیل انتقام دشمن از ولایت مداری شیعه خواند و گفت: آل سعود مسئولیت سیاسی ندارد زیرا انتخابات ندارند.

وی به سخنرانی رهبر انقلاب در جمع فرماندهان نظامی کشور اشاره کرد و گفت: حضرت آقا فرمودند جواب ما تند است ولی ما تا امروز ملاحظه کردیم و با این گفتمان آقا نماینده وزارت آل سعود نزد وزیر بهداشت آمد و عذرخواهی کرد. زیرا رهبر انقلاب تاکید بر تشکیل کمیته حقیقت یاب داشتند تا بی کفایتی آنها را ثابت کند.

امام جمعه فومن با بیان اینکه مسلمانان را در منا زنده در گونی کردند,عنوان داشت:حق نبود میهمانان خانه خدا اینگونه بر گردند.

Share