انهدام باند سارقان منزل با ۲۹ فقره سرقت در لاهیجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان استان گیلان از انهدام باند سارقان و کشف ۲۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان استان گیلان از انهدام باند سارقان و کشف ۲۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .
ghasemiسرهنگ محمود قاسمی در تشریح این خبر گفت: با توجه وقوع سرقتهای متعدد در مناطق مختلف شهر لاهیجان به شیوه و شگرد مشابه، شناسایی و دستگیری متهمان در دستورکار کارآگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان افزود: کارآگاهان آگاهی با تحقیقات بی وقفه سرانجام سرنخی از یکی از سارقان سابقه دار که بومی یکی از استان های مرکزی می باشد، بدست آوردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه بررسی های کارآگاهان آگاهی و اقدامات ویژه پلیسی با توجه به نامشخص مخفیگاه متهم، بیش از ۴۵ شبانه روز به طول انجامید، بیان داشت: سرانجام مخفیگاه متهم در یکی از استان های مجاور مورد شناسایی کارآگاهان آگاهی شهرستان لاهیجان قرار گرفت.
سرهنگ قاسمی با بیان اینکه کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به محل مخفیگاه متهمان اعزام شدند، ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ۶متهم ۲۳ تا ۳۴دستگیر و به شهرستان لاهیجان منتقل شدند.
وی اظهار داشت: در این عملیات یک قبضه اسلحه لوله کوتاه به همراه ده عدد فشنگ مربوطه، دو دستگاه خودرو کیا اسپورتیج و پژو ۴۰۵ به همراه یک سری وسایل مسروقه از قبیل لب تاب، تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی، گوشی های تلفن همراه، گیتار،دوربین عکاسی و همچنین آلات و ادوات سرقت، شمشیر،قمه و چاقو از این باند کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه با انجام تحقیقات جامع علمی پلیسی که بیش از دو هفته به طول انجامید سارقان به ۲۹ فقره سرقت منزل اعتراف کردند، خاطر نشان کرد:متهمان پس از تشریح صحنه های جرم، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

telegramdintitled

Share