استاندار گیلان خبر داد

امروز پیکر تعدادی از جانباختگان فاجعه منا وارد رشت می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی نجفی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گیلان در ستاد فرماندهی انتظامی این استان با گرامیداشت یاد جان‌باختگان فاجعه منا اظهار کرد: امروز پیکر تعدادی از جانباختگان فاجعه منا از تهران وارد رشت می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ,محمدعلی نجفی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گیلان در ستاد فرماندهی انتظامی این استان با گرامیداشت یاد جان‌باختگان فاجعه منا اظهار کرد: امروز پیکر تعدادی از جانباختگان فاجعه منا از تهران وارد رشت می‌شود.

۲۰۱۵۰۸۲۸۱۳۱۱۴۳_najafi_7155وی با بیان اینکه در اعلام بعدی باید به استقبال شهدای منا برویم تصریح کرد: مراسم‌هایی برای یادبود شهدای منا در گیلان برگزار می‌شود که متعاقبا اعلام خواهد شد.

استاندار گیلان در ادامه با تبریک هفته ناجا و قدردانی از پرسنل این نیرو گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، نظم، آرامش و امنیت است و باید در کنار این خصلت‌ها مظهر ادب و اخلاق باشد.

نجفی اقتدار همراه با عزت و احساس مهربانی و خدمت به مردم و مراقبت از انجام وظایف قانونی و دفاع از ارزش‌های اسلامی را از ویژگی‌های نیروی انتظامی برشمرد و افزود: اجرای تمام این وظایف به عهده نیروی انتظامی است.

استاندار گیلان با بیان اینکه امروز پلیس از آن ملتی است که خود مظهر فرهنگ ادب و نظم در جامعه است افزود: هر جا پلیس حضور دارد مردم باید احساس آرامش و آسایش کنند و خدا را شاکریم که امروز پلیس گیلان در بین مردم حضور دارد و موجب شادی و نشاط است.

استاندار گیلان وظیفه نیروی انتظامی را فراتر از مبارزه با جرم دانست و تصریح کرد: حس امنیت عمومی یکی از بزرگترین وظایف پلیس است که زندگی بدون دغدغه و آرامش و احترام به سرمایه‌های مادی و معنوی افراد را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز بین نیروهای مسلح همدلی و همزبانی خوبی وجود دارد گفت: در سایه این هماهنگی‌ها برنامه‌ریزی‌های خوب را به پیش می‌بریم.

نجفی شورای تامین گیلان را یکی از شوراهای تامین موفق در استان خواند و یادآور شد: در بخشی از موفقیت در کسب و کار گیلان ناشی از حضور نیروی انتظامی است و باید تلاش خود را در این زمینه بیشتر کنیم.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share