در خطبه های نماز عید قربان

امام جمعه انزلی:جامعه ما به حفظ روحیه انقلابی نیاز دارد+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شمس الدین با بیان اینکه هفته دفاع مقدس برای بازخوانی رشادت ها و تعیین استراتژی است, تصریح کرد: امروز جامعه ما به حفظ روحیه انقلابی نیاز دارد و باید همان روحیه دفاع مقدس تقویت شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه بندرانزلی ،در نماز عید قربان این شهرستان در مورد تقوای اجتماعی در جوامع اسلامی گفت: جوامعی که در مقابل استکبار قیام کرده اند در مسیری انقلابی قدم گذاشته اند.

پبه گزارش خبرنگار دیارمیرزا از بندر انزلی ,شمس الدین در مورد نقشه های تفرقه ای دشمنان در جهان اسلام و زیر نظر داشتن تحرکات آنان اظهار داشت: دشمنان یک روز با لبخند ، یک روز با تهدید و یک روز با تهاجم فرهنگی نقشه خود را پیاده می کند که می بایست علاوه بر اینکه از نقشه دشمن شناخت پیدا کرد باید شرایطی را ایجاد کنیم که دشمنان از شرایط موجود در جهان اسلام سوء استفاده نکنند و نباید بگذاریم دشمن نقشه خود را اجرایی کند پس رصد نمودن تحرکات دشمنان از وظایف هر مسلمانی است .
امام جمعه بندرانزلی در مورد فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و خودگذشتگی رزمندگان آن دوران بیان داشت: هفته دفاع مقدس از دوره های درخشان
انقلاب اسلامی است که حفظ ارزشها و آرمانهای والای آن و لزوم مبارزه درجبهه های فرهنگی و اقتصادی از ضرورت های آن است.

وی در پایان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس برای بازخوانی رشادت ها و تعیین استراتژی است, تصریح کرد: امروز جامعه ما به حفظ روحیه انقلابی نیاز دارد و باید همان روحیه دفاع مقدس تقویت شود. زیرا یکی از دلایل این است که اگر دشمن متوجه شود گامهای ما درمسیرانقلاب حتی کمی سست شده است امیدوارتر می شود.

Share