استاندار گیلان در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان:

اقتدار، عزت، مهربانی، ایجاد آرامش در مردم اساس کار نیروی انتظامی است/نیروی انتظامی باید تمام توان خود را متمرکز انجام وظایف ذاتی خود کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان گفت: اقتدار، عزت، مهربانی، ایجاد آرامش در مردم اساس کار نیروی انتظامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان گفت: اقتدار، عزت، مهربانی ، ایجاد آرامش در مردم اساس کار نیروی انتظامی است.IMG_6824

محمدعلی نجفی صبح امروز در دیدار با فرمانده، معاونین و روسای پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی استان بر ضرورت فرهنگ سازی در جامعه تأکید کرد و افزود : چنانچه فرهنگ سازی صحیح و اصولی در جامعه شکل گیرد از سنگینی کار نیروهای نظامی و انتظامی کاسته خواهد شد.

نجفی بر ضرورت اجرای درست قوانین و مقررات در جامعه تأکید کرد و با اشاره به انجام آموزش‌های حقوق شهروندی در مدارس استان افزود : اگر هنجارها و ناهنجاری‌ها تبیین شود خواهیم توانست عوامل مقابله با آن را شناسایی کنیم.

استاندار گیلان اقتدار، عزت، مهربانی ، ایجاد آرامش در مردم را اساس کار نیروی انتظامی دانست و افزود : نیروی انتظامی باید تمام توان خود را متمرکز انجام وظایف ذاتی خود کند.

رییس شورای تامین استان با اشاره به نقش ارزشمند نیروی انتظامی در برقراری نظم و آرامش در جامعه اظهار داشت : الحمدا… توان نیروی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت بسیار بالا است و روند روبه رشد و مثبتی را طی می‌کند.

استاندار گیلان با اشاره به جاذبه‌های بی بدیل گیلان و حضور میلیون‌ها مسافر در استان با تاکید بر توسعه اکو توریسم گردشگری تصریح کرد : باتوجه به اقامت بیش از ۲۴ میلیون مسافر در استان بخش اعظمی از سنگینی کار در این بخش به دوش نیروی انتظامی است که جای تقدیر و تشکر دارد.

سردار میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این نشست هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای جمع‌بندی عملکرد یکساله نیروی انتظامی برای پیشبرد مأموریت‌ها ، ارزیابی و برنامه‌ریزی برای ادامه سال دانست و افزود : باتوجه به سطح توانمندی نیروی انتظامی استان، در کلیه رده‌های اجرایی و مأموریتی در رتبه اول تا پنجم قرار داریم و صاحب نظر می‌باشیم.

IMG_6815 IMG_6821 IMG_6832

Share