در همایش توجیهی ادواری رانندگان تاکسی بندر انزلی مطرح شد:

استفاده از خودروهای منطقه آزاد انزلی به عنوان تاکسی/پل انزلی باید تا پایان سال به اتمام برسد+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه با وجود تمام مشکلات,شهرداری مشغول کار است اظهار داشت: ساخت پل انزلی بسیار طول کشیده و حدود ١٢میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد اما باید این پروژه تا قبل از پایان سال به اتمام برسد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همایش توجیهی ادواری رانندگان تاکسی بندر انزلی با حضور تاکسیرانان، حسن خسته بند نماینده شهرستان در مجلس , رضا پورشعبان شهردار بندر انزلی  و جمعی از اعضای شورا برگزار شد.

DSC_0245در ابتدا حمید پور اصغری، رییس اتحادیه تاکسیرانی انزلی به بیا برخی مشکلات تاکسیرانان از جمله بیمه ، برداشتن سرعتگیر اضافه و همچنین ایجاد خط ویژه تاکسی پرداخت و خواستار حل مشکل کمبود مسافر بدلیل خطوط نامناسب رفت و آمد اتوبوس ها شد.
سپس ابراهیم وحدانی جانشین فرمانده نیروی انتظامی بندر انزلی  به نمایندگی از نیروهای راهنمایی رانندگی و انتظامی پشت تریبون آمد و چندین قول به تاکسیرانان جهت تسهیل در کار آنها داد و گفت: چندین پروژه برای ایستگاه های تاکسی در حال اجراء است و اگر کمی صبر پیشه کنید بسیاری ار مشکلات حل خواهد شد.
پس از آن حسن خسته بند نماینده ی مردم بندر انزلی در مجلس با قدردانی از حضور همه تاکسیرانان در این همایش عنوان کرد: تاکسیرانان بندر انزلی امین، مورد اعتماد و همچنین دیدبان مشکلات مردم هستند.
وی با بیان اینکه در نظر داریم برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عممومی از خودرو های منطقه آزاد استفاده کنیم تصریح کرد: علوه بر بالا بودن کیفیت این خودروها از لخاظ قطعات نیز مشکلی ندارند بنابراین در تلاش هستیم تا اقساط خرید خودرو نیز پایین باشد تا تاکسی رانان مشکلی در باب پرداخت هزینه خودرو نداشته باشند.
نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه با وجود تمام مشکلات,شهرداری مشغول کار است اظهار داشت: ساخت پل انزلی بسیار طول کشیده و حدود ١٢میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد اما باید این پروژه تا قبل از پایان سال به اتمام برسد.
وی به کنارگذر بندرانزلی اشاره نمود و گفت : با کمک شهرداری و راهنمایی رانندگی کار کنار گذرها تقریبا به اتمام رسیده است که حاصل این کار، تردد تمامی کامیون، تریلی و اتوبوس ها از مسیر باهنر است که این موضوع باعث کاهش ٧٠ درصدی ترافیک شهر انزلی می شود.
خسته بند چندین بار به شهردار انزلی اشاره نمود و عنوان کرد: از آقای پورشعبان خواستارم که با آخرین تکنولوژی روز دنیا فکری به حال آسفالت برخی قسمت های شهر کند تا شاهد خرابی دوباره آسفالت ها نباشیم.


teledintitled

Share