غفاری در گفتگو با دیارمیرزا

استخر فومن به زودی آماده بهره برداری می شود/حمایت ویژه از ملی پوشان فومنی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرز اغفاری یاد آور شد: به زودی استخر فومن با تکمیل کاشی کاری کف استخر آماده بهره برداری است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منصور غفاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فومن در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش از گل باران مزار شهداء ,برگزاری همایش پیاده روی و چندین برنامه دیگر خبر داد و گفت: به دلیل تقارن با ایام محرم و صفر برخی برنامه ها زودتر برگزار شدند.

photo_2015-10-15_10-50-27رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فومن با اشاره به اینکه امروزه بسیاری از قراردادهای مربوط به پروژه های عمرانی ورزشی استانی هستند,گفت:نسبت به تکمیل استخر فومن بی توجه نیستیم. هرچه در مبحث ورزش هزینه کنیم به سلامت جامعه کمک می کند اگر چه اعتبارات کاهش زیادی یافته است.

وی با اشاره به اینکه کار بازسازی, مرمت و تجهیز استخر فومن با اعتبار بالغ بر ۲۳۰ میلیون تومان از خردادماه آغاز شده است, عنوان داشت:پوشش سقف,رنگ آمیزی, ساخت جکوزی و سونای خشک به اتمام رسیده است و می توانستیم استخر را افتتاح کنیم ولی با توجه به اینکه تمام کارهای مرمت و بازسازی انجام شده بود , علاقه مند بودیم کف استخر نیز هماهنگ با سایر تغییرات باشد.

غفاری یاد آور شد:در این زمینه مجددا با پیمانکار قراردادی بسته شد و به زودی استخر فومن با تکمیل کاشی کاری کف استخر آماده بهره برداری است.

غفاری از هماهنگی اعضای هیئتهای ورزشی با یکدیگر خبر داد و تصریح کرد؛برخی اختلاف نظرها طبیعی است.

وی از تخصیص اعتبار بالغ بر ۲۳۰ میلیون تومان برای سالن ورزشی نیمه کاره ماکلوان خبر داد و گفت:نصب سوله و پوشش سقف این سالن انجام شده است. در کمیته برنامه ریزی شهرستان جزو اولویت اول جهت تکمیل قرار دارد و امیدوارم اعتبار مناسبی برا آن در نظر گرفته شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فومن در ادامه افزود: پروژه استادیوم ورزشی ۵ هزار نفری فومن جزء پروژه های پیشنهادی اولویت دار سفر ریاست جمهوری معرفی شده و طبق برآورد اولیه حدود ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. عملیات اجرایی این پروژه از توان شهرستان خارج است و امیدواریم با پیگیری نماینده شهرستان و مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان تصمیمات خوبی پیرامون این پروژه ملی گرفته شود.

غفاری به پیگیری اداره ورزش و جوانان شهرستان فومن در خصوص ثبت و صدور سند زمینهای ورزشی روستاها اشاره کرد و در این زمینه کار گروهی تشکیل شده و ۳۴ مورد زمین شناسایی شدند که کاربری ورزشی داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فومن از تجلیل قهرمانان مسابقات و بازیهای آسیایی چین و تجلیل از سجاد ماهپور خبر داد و گفت: این ورزشکار ناشنوا توانسته مدال برنز و نقره بازیهای اسیایی چین را کسب نماید.
غفاری به حضور ملی پوشان فومنی در بسکتبال, بدمینتون والیبال اشاره کرد و گفت:اداره ورزش و جوانان فومن نگاه ویژه به این دسته از ورزشکاران دارد.

وی از روسای هیئتها خواست تا تعامل خود را با اداره ورزش و جوانان افزایش دهند و یادآور شد:اگر روسای هیئتها ورزشی در کارشان تعامل و جدیت کافی نداشته باشند در مورد ادامه فعالیت آنها تجدید نظر خواهد شد.

teledintitled

Share