صبح امروز اتفاق افتاد:

از رهایی یک محکوم به اعدام از پای چوبه دار تا اعدام سه قاچاقچی مواد مخدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،صبح امروز سه قاچاقچی مواد مخدر در زندان مرکزی رشت اعدام شدند همچنین اولیاء دم از قصاص نفس قاتل فرزند خود گذشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،صبح امروز سه قاچاقچی مواد مخدر در زندان مرکزی رشت اعدام شدند,همچنین اولیاء دم از قصاص نفس قاتل فرزند خود گذشتند.edam

صبح روز شنبه تمامی مقدمات برای اعدام یک قاتل آماده بود که خانواده مقتول در آخرین لحظات از خون فرزند خود گذشته و قاتل را بخشیدند.

محکوم علیه (ع.ن) ۳۰ ساله، که به اتهام قتل عمدی به قصاص نفس محکوم گردیده بود با تلاش و کمک دستگاه قضایی استان، شورای حل اختلاف دادگستری گیلان ، بنیاد شهید و ایثارگران استان وساطت و رایزنی با خانواده مقتول از این موضوع رهایی یافت . این قاتل قریب به ۳ سال قبل در یک درگیری با ضربات چاقو مقتول را در یکی از شهرستان های استان از پای درآورده بود.

اعدام سه قاچاقچی مواد مخدر

محکومین (م.م) فرزند محمد۳۶ ساله و ( ر.ح) فرزند عیسی ۴۹ساله و (ق . ا) فرزند محمد حسین ۳۹ ساله دارای سوابق متعدد کیفری به ترتیب با اتهام فروش پانزده کیلوگرم تریاک و ارسال چهار کیلو هشتصدو شصت گرم هرویین ، خرید نود و چهار کیلو و نهصدو سی گرم تریاک ، حمل و نگهداری یک کیلو و صدو نود گرم هرویین و دو کیلو و چهارصدو هفتاد گرم شیشه توسط دادگاه انقلاب اسلامی رشت به اعدام محکوم شده و حکم آن پس از طی تشریفات قانونی و تایید در دادستانی کل کشور و موافقت ریاست محترم قوه قضائیه ، صبح امروز در زندان مرکزی شهر رشت به اجرا در آمد.
لازم به ذکر است تقاضای عفو متهمین فوق الذکر در دو مرحله توسط کمیسیون مرکزی عفو و بخشودگی مطرح گشت که پس از انجام بررسی های لازم و عدم احرازشرایط، رد شد. بر اساس این گزارش تمامی مراحل دادرسی محکومین با حضور وکلای آنان و نماینده دادستان برگزار شد.

Share