ادعای شریفی‌نیا درباره بازیگران معتاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، به نقل از تسنیم,دیشب میهمان برنامه «شهر فرنگ» شبکه خبر، محمدرضا شریفی‌نیا بود که اظهاراتی جنجالی در این برنامه زنده به زبان آورد. برنامه شهرفرنگ عنوان برنامه ای گفت‌وگو محور جدیدی در شبکه خبر است که به موضوعات روز سینمای ایران می‌پردازد و در هفته‌های اخیر، بازتاب‌های زیادی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، به نقل از تسنیم,دیشب میهمان برنامه «شهر فرنگ» شبکه خبر، محمدرضا شریفی‌نیا بود که اظهاراتی جنجالی در این برنامه زنده به زبان آورد.
OnlineNewsImage.aspxبرنامه شهرفرنگ عنوان برنامه ای گفت‌وگو محور جدیدی در شبکه خبر است که به موضوعات روز سینمای ایران می‌پردازد و در هفته‌های اخیر، بازتاب‌های زیادی هم به همراه داشته است.
در انتهای برنامه مدقق با اشاره به ادعای یکی از میهمانان هفته‌های گذشته گفت: میهمانی داشتیم که گفته بود بین بازیگران سینما استعمال مواد مخدر رواج پیدا کرده است و در مورد خیلی از آنها مشکل ساز شده است چقدر این موضوع صحت دارد؟ شریفی نیا با تایید این موضوع گفت: بازیگری را سر صحنه می بینی وسط کار گذاشت و رفت. می پرسی کجا رفته؟ می‌گویند رفته که خودش را بسازد! اتفاقا معضل من با کسانی که می‌گویند باند داری همین است. کسانی که من برای بازیگر می‌آورم از لحاظ اخلاقی طلا هستند. متاسفانه اعتیاد معضلی است که گریبانگیر بعضی از بازیگران ما شده است و خیلی‌ها به مشکل خوردند. (به خنده) یکی بود که می‌گفت یک جایی بگذاریم که تست اعتیاد بگذارند و بعد وارد سینما شوند.

teledintitled

Share