سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش

اجرای طرح زیپ‌لاین در پارک جنگلی سیاهداران تالش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش از پیگیری اخذ مجوز طرح زیپ‌لاین در پارک جنگلی سیاهداران این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش از پیگیری اخذ مجوز طرح زیپ‌لاین در پارک جنگلی سیاهداران این شهر خبر داد.

vanvayiعلی وانوایی در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان با اشاره به اینکه تعدادی از پروژه‌ها تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد اظهار کرد: پروژه بازسازی دیواره پارک ساحلی تالش در حاشیه رودخانه کرگانرود در حال انجام است.

وی به نورپردازی پارک ساحلی شهرداری در فاز نخست اشاره کرد و افزود:تکمیل سنگ‌فرش پارک مذکور در فاز نخست انجام می‌شود.

وانوایی از تغییر موزائیک سنگ‌فرش پیاده‌روهای شهر تالش خبر داد و بیان کرد: پیمانکار طرح مذکور مشخص شده و تغییر موزائیک‌ها به طول یک کیلومتر آغاز شده‌است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش، تغییر موزائیک یک کیلومتر دیگر از پیاده‌روهای این شهر را پس از اتمام فاز نخست عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مطالعه احداث دو پل بزرگ در تالش آغاز شده‌است، تصریح کرد: یک پل بزرگ در مسیر کمربندی ۲۰ متری تالش احداث می‌شود و دفاعیات این طرح انجام شده‌است.

وانوایی از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای احداث پل مذکور در تالش خبر داد و گفت: سال ۹۵ پل بزرگ تالش کلنگ‌زنی می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش با اشاره به احداث پل در مسیر خیابان پاسداران به طرف محله «هردشت»،خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد از مطالعات احداث پل مذکور انجام شده‌است.

وی احداث پل مذکور را نیازمند پنج میلیارد تومان اعتبار ذکر کرد و یادآور شد: اعتبارات مذکور از محل منابع داخلی شهرداری تالش تامین می‌شود.

وانوایی با بیان اینکه طرح زیپ‌لاین در منطقه پارک جنگلی سیاهداران تالش اجرایی می‌شود، اظهار کرد: شهردار از شورای اسلامی شهر تالش درخواست صدور مجوز احداث پروژه مذکور را کرده و منتظر مصوبه این شورا است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش به اجرای طرح دفن زباله و تفکیک زباله از مبدأ در این شهر اشاره کرد و افزود: به‌زودی برنامه‌های تکمیلی طرح مذکور به نتیجه می‌رسد.

وی با اشاره به تجهیز آتش‌نشانی شماره ۲ تالش، بیان کرد: تجهیزات ساختمان مذکور خریداری شده و به‌زودی به مجموعه آتش‌نشانی شهر تالش اضافه

 

/فارس

Share