نماینده مردم رشت در گفتگو با دیارمیرزا

آماده هرگونه همکاری جهت حل مشکلات داماش هستم و از هیچ کمکی دریغ نمی کنم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده گفت:آماده هرگونه همکاری برای حل مشکلات داماش گیلان هستم و از هیچ کمکی دریغ نمی کنم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با بیان اینکه کمک به داماش گیلان، تنها کمک به فوتبال نیست بلکه کمک به هویت ورزشی شهر رشت و گیلان است, اظهار داشت: داماش گیلان به دلیل هواداران پرشورش به هویت ورزش گیلان و رشت تبدیل شده است.

IMG_9998وی اظهار کرد: داماش توانست مدتها جوانان گیلانی خصوصاً رشتی را متحد کند و به ورزشگاه بیاورد و همچنین روحیه و انگیزه زیادی به این جوانان بدهد که همین مورد برای کمک همه جانبه به داماش کافی است.

جعفرزاده عنوان کرد: نوع برنامه ریزی ها برای کمک به داماش و سایر تیم های ریشه دار گیلان مانند سپیدرود باید به گونه ای باشد که مشکلات این تیم ها بصورت ریشه ای و برای همیشه رفع شود نه اینکه فقط مسکّنی تزریق شود و سپس تیم ها به حال خود رها شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتقال احتمالی داماش گیلان به شهرداری رشت گفت:قبل از هرگونه انتقال در ابتدا باید برنامه ریزی اصولی و درستی داشته باشیم تا با هرگونه تغییر در مدیریت شهری وضعیت این تیم نیز متزلزل نشود.

جعفرزاده ایمن آبادی با آرزوی موفقیت برای تیم داماش اظهار کرد: بازیکنان و کادر فنی فعلی و قبلی داماش زحمات زیادی برای این تیم کشیده اند و سال ها است با دریافت کمترین پول و حتی هزینه شخصی تیم را اداره کرده اند بنابراین کسی به این عزیزان نباید خرده بگیرد و آنها را مقصر مشکلات داماش بداند.

وی در پایان با بیان اینکه کمک به ورزش گیلان و علی الخصوص حل مشکلات داماش وظیفه ی همگان است تصریح کرد:آماده هرگونه همکاری برای حل مشکلات داماش گیلان هستم و از هیچ کمکی دریغ نمی کنم.

Share