سینا رژیمند

آقای شهردار لطفا شجاع بمانید

آقای شهردار لطفا شجاع بمانید این روزها گوشه و کنار شهر پیر و زخمی رشت را که نگاه می کنم پروژه های متعددی را میبینم که در حال اجرا است. بنده که تمام عمر ۳۱ ساله خود را در این شهر گذرانده ام به یاد ندارم که این همه تغییر و تحول را به طور […]

آقای شهردار لطفا شجاع بمانید

این روزها گوشه و کنار شهر پیر و زخمی رشت را که نگاه می کنم پروژه های متعددی را میبینم که در حال اجرا است. بنده که تمام عمر ۳۱ ساله خود را در این شهر گذرانده ام به یاد ندارم که این همه تغییر و تحول را به طور همزمان در این شهر شاهد باشم.
۲۰۱۵۰۳۲۸۱۹۴۳۱۲_shahrdai14هر تغییر و تحولی مسلما مخالفانی دارد و چون حجم تحولات در رشت اینروزها زیاد شده مخالفان شهردار هم تعدادشان زیاد شده. پروژه پیاده رو سازی و اتوبوس تندرو صدای بازاری ها را بلند کرده چون هرگونه تغییری را تهدیدی برای خود می بینند و مخالفت می کنند.
و نمونه های دیگر… اما من اینروزها به عنوان کسی که عاشق شهرم هستم ورای همه مشکلاتی که ایجاد می شود خوشحالم!
خوشحال از اینکه شهرم در حال پوست اندازی است و کم کم دارد ظاهر شهری پیدا می کند.
به عنوان یک جوان رشتی از شهردار رشت حمایت می کنم و شجاعت ایشان را ستایش می کنم. آقای ثابت قدم همینطور شجاعانه ادامه دهید و بنیان های پوسیده و قدیمی شهر را ویران کنید و از نو بسازید شاید امروز قضاوت درستی در مورد شما نشود اما مطمئن باشید در آینده از شما به نیکی یاد می شود.
شما را سرمایه ای برای شهرم می دانم به شرطی که همینطور شجاع بمانید و بدون واهمه پیش بروید. رشت به مدیران شجاع نیاز دارد وگرنه هرگز مدرن نخواهد شد.
فقط در نظر داشته باشید که پروژه ها را دقیق و کارشناسی پیش ببرید. نگذارید پروژه ها را کارگران به میل خود بسازنند! کاری که در اکثر پیاده رو سازی های رشت انجام شده است. با نظارت دقیق اجازه ندهید این پاشنه آشیل شما شود.
بدانیم فقط دیکته ننوشته است که غلط ندارد. حالا که بعد از مدتها دیکته ای برای شهرمان نوشته می شوید بیاید حامی باشیم نه یک منتقد صرف!

سینا رژیمند

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

Share