شهردار لاهیجان خبر داد:

آغاز طرح جمع آوری متکدیان از سطح شهر لاهیجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهردار لاهیجان از آغاز طرح جمع آوری متکدیان در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهردار لاهیجان از آغاز طرح جمع آوری متکدیان در این شهر خبر داد.

IMG_20151011_101659سعید آگشته در گفت و گویی افزود: جمع آوری متکدیان از سطح شهر بر اساس برنامه پیش بینی شده و با نظارت های مستمر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در مرحله نخست این طرح تعداد هشت نفر از متکدیان که مهاجر بودند، توسط واحد بهداشت محیط و خدمات شهری شهرداری با هماهنگی های بعمل آمده با دستگاه قضایی وهمکاری نیروی انتظامی جمع آوری و در اختیار سازمان های ذیربط قرار گرفتند.

وی ساماندهی امور متکدیان را وظیفه همه ارگان های مدیریتی از جمله مدیریت شهری دانست و افزود: فرهنگ سازی مهم ترین و عمده ترین اقدامی است که برای رفع متکدیان باید صورت گیرد.

شهردار لاهیجان با بیان اینکه، اجرای طرح ساماندهی متکدیان نقش بسزایی در رفع این معضل اجتماعی ایفا می کند، افزود: اجرای این طرح علاوه بر ایجاد امنیت شهروندان و تسهیل در رفت و آمد شهروندان موجب پاکسازی و هر چه زیبا تر شدن چهره شهر می شود.

وی گفت: شهروندان لاهیجان مدت ها بود که نسبت به حضور متکدیانی مهاجر از دیگر استان های کشور در شهر گردشگری لاهیجان نگران بودند و تیم مدیریت شهری برای آرامش بخشی به شهروندان با دیگر دستگاهها رایزنی کرد تا نسبت به جمع آوری متکدیان اقدام شود.

teledintitled

Share