از صبح امروز

طرح ترافیک رشت رسما آغاز شد/ممنوعیت ورود خودروی شخصی به مرکز شهر+عکس

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طرح محدودیت ترافیکی مسیرهای منتهی به میدان شهرداری رشت از صبح امروز رسما اجرایی شد .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طرح محدودیت ترافیکی مسیرهای منتهی به میدان شهرداری رشت از صبح امروز رسما اجرایی شد .

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا در حالی که پیش از این معاون برنامه ریزی و حمل و نقل ترافیک شهرداری رشت تاریخ ۱۲ مهر ماه و بعد از آن هفدهم مهرماه را زمان رسمی آغاز محدودیت های ترافیکی در شهر رشت اعلام کرده بود نهایتا این طرح از صبح امروز (۲۷ مهر) رسما اجرایی شد و از سه مسیر سه راه معلم تا شهرداری , ورودی حاجی آباد به سمت شهرداری و در نهایت از مسیر صیقلان به سمت شهرداری از ساعت ۶:۳۰ صبح الی ۲۲ شب ورود خودروهای شخصی ممنوع شد و در صورت تردد خودروها توسط دوربین های مرکز ترافیک جریمه می شوند.
آنگونه که مسئولان شهرداری رشت اعلام کرده اند تمهیدات لازم برای ناوگان حمل و نقل عمومی تدارک دیده شده است و تاکسی ها و اتوبوس ها در برنامه زمان بندی خود حتی اگر مسافری هم سوار نکرده باشند باید به سمت مقصد حرکت کنند.
گفتنی است علی رغم اطلاع رسانی چندین باره از اجرای طرح محدودیت ترافیکی و نصب تابلو در مسیرها همچنان برخی از شهروندان از اجرای این طرح بی اطلاع بودند که این مساله در ابتدای صبح حتی منجر به درگیری لفظی نیز شد.

photo_2015-10-20_13-30-14 photo_2015-10-20_13-30-17photo_2015-10-20_13-30-21
telegramdintitled

Share