معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان خبر داد:

یکصدو نهمین نشست کتاب خوان در بندر انزلی برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،زهرا بدن آرا گفت: یکصدو نهمین نشست کتاب خوان کشور، با حضور اهالی فرهنگ و هنر و مشتاقان کتابخوانی در شهرستان بندر انزلی برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،زهرا بدن آرا گفت: یکصدو نهمین نشست کتاب خوان کشور، با حضور اهالی فرهنگ و هنر و مشتاقان کتابخوانی در شهرستان بندر انDSC_0003زلی برگزار می گردد.

زهرا بدن آرا با اعلام این خبر گفت: این نشست که چهارمین دوره برگزاری آن در استان گیلان خواهد بود با حضور علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی، کتابداران، اصحاب رسانه و نیز مسئولین راس ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۲۶شهریورماه سال‌جاری، در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

بدن آرا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب علاقمندان به کتاب و مطالعه در استان گیلان، سلسله نشستهای کتاب خوان تا پایان سال جاری در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد. وی اضافه کرد: ارائه دهندگان در چهارمین نشست کتابخوان از اهالی حوزه کتاب شامل کتابداران، اعضای کتابخانه‌های عمومی، شخصیت­‌های فرهنگی، هنری، نویسندگان، فعالان رسانه در حوزه کتاب می‌باشند.

زهرا بدن آرا با دعوت از همه علاقمندان به مطالعه کتاب برای شرکت در این نشستها، خاطر نشان کرد: علاقمندان شرکت در این سلسله نشستها، می توانند ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، به نشانی  www.gilanpl.ir  برای حضور و به اشتراک گزاری کتاب های خوانده شده خود، در سامانه نشست کتاب خوان ثبت نام کنند.

معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان همچنین با بیان اینکه حضور در این سلسله نشستها برای کلیه علاقمندان به کتاب و مطالعه آزاد است گفت: هدف اصلی این رویداد مهم فرهنگی ایجاد انگیزه مطالعه در میان اقشار مختلف جامعه و در نهایت کمک به رشد و اعتلای فرهنگ مطالعه در کشور و استان گیلان است.

گفتنی است کتابخوان، عنوان نشست‌هایی است که به منظور به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شود.

Share