معاون اداره‌ها و سازمان‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان

یاوران امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دارند اگر منکری در داخل اداره‌ها مشاهده کردند با تذکر لسانی از تکرار آن جلوگیری کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفر شفیعی گفت:هسته‌های یاوران امر به معروف و نهی از منکر اداره‌ها وظیفه دارند تا اگر منکری را در داخل سازمان‌ها و اداره‌ها مشاهده کردند با تذکر لسانی «زبانی» از تکرار آن جلوگیری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفر شفیعی ظهر امروز در همایش شوراها و یاوران امر به معروف و نهی از منکر اداره‌ها و سازمان‌های گیلان با بیان اینکه این همایش یک‌روزه است، اظهار کرد: حدود ۵۰۰ نفر از افرادی که عضو شوراهای ستاد و هسته‌های یاوران امر به معروف و نهی از منکر اداره‌ها و سازمان‌های استان هستند در این همایش حضور دارند.

۱۳۹۴۰۳۲۸۰۰۰۱۸۳_PhotoAوی افزود: هسته‌های یاوران امر به معروف و نهی از منکر اداره‌ها وظیفه دارند تا اگر منکری را در داخل سازمان‌ها و اداره‌ها مشاهده کردند با تذکر لسانی «زبانی» از تکرار آن جلوگیری کنند.

معاون اداره‌ها و سازمان‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به اهداف برگزاری همایش مذکور تصریح کرد: این همایش به منظور آشنایی و اشرافیت بیشتر به حیطه‌کاری و نحوه شیوه امر به معروف در اداره‌ها برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تصویب قانون اخیر امر به معروف و نهی از منکر جانی دوباره به ستاد داد، گفت: هنوز نیز ابهاماتی درباره شرح وظایف هسته یاوران امر به معروف وجود دارد که امیدواریم در این همایش ابهامات اعضا برطرف شود.

شفیعی با اشاره به مشخصه‌های افراد عضو در هسته یاوران امر به معروف خاطرنشان کرد: افرادی که در هسته یاوران امر به معروف و نهی از منکر قرار می‌گیرند باید افرادی مومن، انقلابی و خوشنام باشند تا بتوانند مسئولیت خود را به نحو شایسته انجام دهند.

به گفته وی هسته یاوران امر به معروف موظف هستند هر ماه جلسه‌ای با امام جماعت سازمان و اداره‌های خود داشته باشند.

این مسئول یادآور شد: تشکیل هسته یاوران امر به معروف و نهی از منکر یک کار تشریفاتی نیست بلکه قصد داریم تا با ارائه آموزش‌های لازم به آنها، در حوزه اجرا و عمل در حیطه امر به معروف تاثیرگذارتر باشند.

 در همایش یک‌روزه مذکور نیروهای امر به معروف و نهی از منکر ۶۰ سازمان و دستگاه‌های دولتی استان حضور دارند.

/فارس

Share