کریم خورسندی:روند رسیدگی به تخلفات سایت ها کند است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآزاد , به دلیل سهل الوصول تر بودن فضاهای مجازی به نظر می رسد که مخاطبان رسانه های مجازی بیشتر است. کریم خورسندی صاحب امتیاز و مدیرمسوول روزنامه های سوال جواب و گلچین امروز در استان گیلان با بیان مطلب فوق گفت:با ایجاد پایگاه های خبری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآزاد , به دلیل سهل الوصول تر بودن فضاهای مجازی به نظر می رسد که مخاطبان رسانه های مجازی بیشتر است.

photo_2015-09-21_12-28-25کریم خورسندی صاحب امتیاز و مدیرمسوول روزنامه های سوال جواب و گلچین امروز در استان گیلان با بیان مطلب فوق گفت:با ایجاد پایگاه های خبری مجازی یک فضای رقابتی ایجاد شده که من موافق این نوع خبررسانی هستم به شرطی که خبر را به شکل دقیق و درست انعکاس دهند.

او با انتقاد از روند صدور مجوز سایتها  افزود:در ابتدا پایگاه های خبری مجازی شروع به کار می کنند بعد از مدتی فعالیت اقدام به گرفتن مجوز می کنند که متأسفانه روند رسیدگی به تخلفات هم کند است.

وی در ادامه گفت:سایت های بدون مجوز برای بدست آوردن مخاطب احتمال دارد اخبار کذب منتشر کنند.

خورسندی راهکار جلوگیری از بروز مشکلات فوق را رسیدگی و سرعت عمل اداره کل ارشاد اسلامی دانست و بیان داشت باید چنین پایگاه های مجازی فیلتر شوند تا با سالم سازی فضای رسانه ای استان اخبار درست منتشر شود و بین رسانه و مخاطب اعتماد وجود داشته باشد.

وی گفت:مردم با توجه به زمانی که در اختیار دارند رسانه را انتخاب می کنند ولی به دلیل سهل الوصول تر بودن فضاهای مجازی به نظر می رسد که مخاطبان رسانه های مجازی بیشتر است ولی بسیاری از افراد هم با رسانه های مکتوب مأنوس شده اند و اگر امروز فرصت خرید نداشته باشند مشترک می شوند و روز دیگر آن را تهیه می کنند.

Share